PC i Oculus dostaną RPG-a Chronos. Zobacz zwiastun

Patryk Purczyński
2015/06/15 13:55
2
0

Studio stworzone z byłych pracowników Vigil Games (seria Darksiders) zapowiedziało swoją nową grę.

PC i Oculus dostaną RPG-a Chronos. Zobacz zwiastun

Chronos zmierza na pecety i Oculus Rift. Tytuł ten łączy w sobie cechy gry przygodowej z mechanizmami rodem z gatunku RPG. Głównym bohaterem jest młodzieniec przebijający się przez starożytny labirynt. Wrota otwierają się w nim jedynie raz w roku. Kiedy przegrywa, musi odczekać 12 miesięcy, by móc podjąć ponowną próbę. Postać z czasem się starzeje, stopniowo odkrywając kolejne pieczary i grobowce.

Początkowo polega on głównie na swojej zwinności i szybkości. Atuty te z wiekiem jednak przemijają, ale im bardziej sędziwy wiek osiąga bohater, tym lepiej opanowuje tajniki magii. W labiryncie czeka na niego mnóstwo zagadek do rozwiązania oraz pytań wymagających odpowiedzi. Kto zbudował labirynt? Po co? Czemu służy? Tego można się dowiedzieć grając w Chronos.

GramTV przedstawia:

Za produkcję tego tytułu odpowiada ekipa Gunfire Games, złożona w dużej mierze z ludzi niegdyś zjednoczonych pod banderą Vigil Games. Twórcy Chronos mają więc doświadczenie zebrane w pracach nad serią Darksiders. Ich nowe dzieło można podziwiać w poniższym zwiastunie. Produkcja jest na razie na wczesnym etapie, dlatego trudno mówić o choćby przybliżonym terminie wydania.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
15/06/2015 15:30

Jeśli założeniem gry jest to, że postać po każdym nieudanym przebiciu się przez labirynt starzeje się i ma to realne odzwierciedlenie w statystykach i umiejętnościach tej postaci, to może to być całkiem interesujący i ciekawie zapowiadający się mechanizm.Chętnie bym zobaczył to w praktyce. Mam nadzieję, że sama akcja i elementy RPG będą dobrze wykonane i fabuła będzie także na poziomie.Zobaczymy :)

Usunięty
Usunięty
15/06/2015 15:01

Po mojemu to nie wygląda to zbyt zachęcająco. W trailerze pokazali kawałek nijakiego biegania po lochach, które swoim wyglądem (nie mówiąc o grafice, a o designie) też nie powalają.