Soft Body to zręcznościowa gra logiczna, w której za pomocą dwóch węży malujemy obiekty na planszy, jednocześnie unikając trafienia pociskami.
Soft Body to zręcznościowa gra logiczna, w której za pomocą dwóch węży malujemy obiekty na planszy, jednocześnie unikając trafienia pociskami.
Za Soft Body odpowiada tylko jeden twórca - Zeke Virant. Nasze zadanie w grze polega na malowaniu obiektów i unikaniu pocisków. Przejścia na kolejne plansze są płynne, zarówno jeśli chodzi o efekty wizualne, jak i dźwiękowe. Sposób sterowania w grze i kontrola nad dwoma wężami jednocześnie jest jej najważniejszym aspektem.
Virant opowiedział o dwóch trybach gry - Soft Mode i Hard Mode. W Soft Mode poziom trudności rośnie stopniowo, a gracze mogą nauczyć się zasad gry i sztuki sterowania dwoma wężami jednocześnie za pomocą dwóch gałek analogowych. W tym trybie zaczynamy od sterowania wężem Soft Body, za którym podąża Ghost Body. Nad Ghost Body można przejąć kontrolę, wychylając prawą gałkę, ale jeśli nie będziemy jej dotykać, drugi wąż ponownie zacznie podążać za pierwszym. W Hard Mode gracze będą musieli pilnować obu węży jednocześnie cały czas - będzie to trudne zadanie, ale uczciwe, a ukończenie poziomu zapewni ogromną satysfakcję. Rozgrywkę prezentuje krótki zwiastun.
Soft Body ukaże się na PS4, PS Vita, PC i Mac jesienią 2015 roku. Wersja na PlayStation będzie wspierać cross-buy.