Odświeżone Prototype było 'niespodzianką' nie bez powodu

Paweł Pochowski
2015/07/20 11:15

Delikatnie rzecz ujmując - Activision nie miało po prostu czym się pochwalić.

Odświeżone Prototype było 'niespodzianką' nie bez powodu

Jak być możecie słyszeliście, dość niespodziewanie w zeszłym tygodniu na PlayStation 4 oraz Xbox One pojawiło się Prototype: Biohazard Bundle. Fakt, że Activision kompletnie odpuściło jakiekolwiek reklamowanie gry i po prostu udostępniło ją w sklepie od samego początku zapowiadał się niezbyt dobrze dla tych odświeżonych gier. Cóż, nie są to po prostu udane konwersje.

Jak donosi Gamespot, w przypadku Xboksa One obydwie konwersje przygotowano bardzo niestarannie. Odświeżone Prototype ma ponoć działać w 30 klatkach na sekundę, ale grze zdarzają się częste spadki animacji. Rozdzielczość podniesiono co prawda do 1080p, ale to koniec jeżeli chodzi o poprawę warstwy wizualnej, bo na nic więcej się nie zdecydowano. Prototype 2 jest natomiast jeszcze gorszy - Digital Foundry nazwało grę aktualnie jedną z najgorzej działających na Xboksie One. Liczba klatek na sekundę wskazuje z reguły 20-25. W niektórych miejscach wersja na Xbox One działa gorzej (!) niż ta na Xboksie 360. W żadnym z tytułów nie poprawiono nawet odległości na której widzimy poszczególne elementy, a z pewnością nie byłoby z tym problemu.

GramTV przedstawia:

W przypadku tych gier z całą pewnością lepiej sprawdziłaby się wsteczna kompatybilność. Ciekawe, czy Activision się na nią zdecyduje, ale coś czujemy, że raczej nie.

Komentarze
10
Illidian_Stormrage
Gramowicz
23/07/2015 22:23
Dnia 23.07.2015 o 22:17, Numenpl napisał:

Bo wsteczna kompatybilność nie była żadnym czynnikiem w poprzedniej i obecnej generacji. I każdy kto myśli inaczej jest po prostu naiwniakiem, bo zapomina że najwięcej na remasterach zyskują nie tyle wydawcy konsol ale także twórcy owych gier. Najbardziej mi się podoba jak fanboye wychwalają MS, a tu z bomby remaster Gears Of War więc nie opyla im się robić wstecznej kompatybilności dla tej serii.

Nie jestem fanboyem jeśli do mnie pijesz, posiadam konsolkę Sony i jedyne co mnie łączy z Microsoftem to Windows wgrany na kompie :). Tylko nie podoba mi sie polityka jaka obecnie panuje w branży gier, 2 lata po premierze było sporo nowych IP w przypadku PS3 a teraz? BB, Infamous i koniec bo reszta to gry strasznie słabe lub zaledwie średnie.

Usunięty
Usunięty
23/07/2015 22:17

Bo wsteczna kompatybilność nie była żadnym czynnikiem w poprzedniej i obecnej generacji. I każdy kto myśli inaczej jest po prostu naiwniakiem, bo zapomina że najwięcej na remasterach zyskują nie tyle wydawcy konsol ale także twórcy owych gier. Najbardziej mi się podoba jak fanboye wychwalają MS, a tu z bomby remaster Gears Of War więc nie opyla im się robić wstecznej kompatybilności dla tej serii.

Usunięty
Usunięty
23/07/2015 21:34

>> > Nope, Microsoft pomyślał i zamiast karmić remasterami ma wsteczną kompatybilność> a całe../.../>> A ja wole remastery :)>>dokładnie




Trwa Wczytywanie