Blast - 20-osobowy Team Deathmatch w Star Wars: Battlefront

Patryk Purczyński
2015/07/31 08:44

"Kiedy pragniesz klasycznego, stanowiącego wyzwanie trybu w uniwersum Star Wars, jest jeden oczywisty wybór: Blast" - zapowiada EA.

Blast - 20-osobowy Team Deathmatch w Star Wars: Battlefront

Electronic Arts i DICE zapowiedziały Blast, jeden z wieloosobowych trybów, który pojawi się w star Wars: Battlefront. Będzie to Team Deathmatch, w którym naprzeciw siebie staną dwa dziesięcioosobowe zespoły Rebeliantów i członków Imperium. Wygrywa ta drużyna, która jako pierwsza zapisze na swoje konto 100 zabójstw lub po dziesięciu minutach będzie miała ich w swoim dorobku więcej.

Twórcy zapowiadają, że akcja w nowo ogłoszonym trybie Star Wars: Battlefront toczyć się będzie na zróżnicowanych lokacjach. - W trakcie jednej bitwy będziecie walczyć we wnętrzach na Endor lub Sullust. W następnej możecie znaleźć się w kanionach Tatooine lub wewnątrz jaskiń lodowych na Hoth - opisuje główny programista poziomów, Dennis Brännvall.

GramTV przedstawia:

Przed starciem gracze wybiorą najbardziej odpowiadającą im broń, a już podczas starć znajdą w różnych miejscach lokacji dodatkowe wyposażenie. Może ono się okazać kluczowe, zwłaszcza zważywszy na fakt, że w trybie Blast nie można korzystać z pojazdów ani wsparcia potężnych bohaterów. Znaleźć można chociażby droidy alarmujące o obecności wroga w okolicy czy działka strzegące kontrolowaną strefę.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
01/08/2015 01:09

> 10 vs 10 to chyba idealna liczba, żeby nie było rzezi i chaosu. Zwłaszcza, że dostaniemy> specjalnie zaprojektowane mapy.Głównie dlatego, że tak są zaprojektowane mapy, z tego info, które wyszło do tej pory mapy są śmiesznie malutkie. Mapy, które były prezentowane na E3 były tak małe, że latanie było podobno dosyć męczące (pomijając sterownie wołające o pomstę do nieba) głównie z uwagi na niewidzialne ściany i rozmiar map. Oczywiście dotyczyło to otwartych lokacji, jeśli Blast dotyczy głównie zamkniętych/ograniczonych to większa skala bitew faktycznie nie miałaby sensu.

Usunięty
Usunięty
01/08/2015 01:09

> 10 vs 10 to chyba idealna liczba, żeby nie było rzezi i chaosu. Zwłaszcza, że dostaniemy> specjalnie zaprojektowane mapy.Głównie dlatego, że tak są zaprojektowane mapy, z tego info, które wyszło do tej pory mapy są śmiesznie malutkie. Mapy, które były prezentowane na E3 były tak małe, że latanie było podobno dosyć męczące (pomijając sterownie wołające o pomstę do nieba) głównie z uwagi na niewidzialne ściany i rozmiar map. Oczywiście dotyczyło to otwartych lokacji, jeśli Blast dotyczy głównie zamkniętych/ograniczonych to większa skala bitew faktycznie nie miałaby sensu.

Usunięty
Usunięty
31/07/2015 15:20

> Czmu nie mogłoby być tyle ludu co w bfie?10 vs 10 to chyba idealna liczba, żeby nie było rzezi i chaosu. Zwłaszcza, że dostaniemy specjalnie zaprojektowane mapy.




Trwa Wczytywanie