Jade Raymond, szefowa studia Motive, wyjawiła, że jej zespół skupi się w znacznej mierze na nowej grze Star Wars, dzieląc się pracą z Visceral Games.
Jade Raymond, szefowa studia Motive, wyjawiła, że jej zespół skupi się w znacznej mierze na nowej grze Star Wars, dzieląc się pracą z Visceral Games.
Studio Motive skupi się przede wszystkim na grze Star Wars, mniejszy zespół będzie w tym czasie pracować nad pomysłem na nową markę. Nie wiadomo jednak, czy owa nowa marka okaże się wysokobudżetowym tytułem, czy też czymś mniejszym, jak Unravel - jest jeszcze za wcześnie, by o tym decydować.
- Star Wars to będzie duża gra - powiedziała Jade Raymond w rozmowie z Game Informerem. - Znaczna część powstanie w Visceral, znaczna w Motive. To niezwykła okazja. Mam mnóstwo wspaniałych, utalentowanych ludzi, którzy są wielkimi fanami Gwiezdnych Wojen i bardzo chcą nad tym projektem pracować. Będziemy przede wszystkim skupiać się na Star Wars. Jeśli chodzi o nową markę, jest trochę za wcześnie, by wyrokować, co to będzie. Musimy obsadzić kluczowe osoby na właściwych miejscach. Myślę, że sztuka polega na tym, by właściwa ekipa pracowała nad właściwym pomysłem. Uważam, że przy tworzeniu gier najważniejszy jest talent.
Jade Raymond, zapytana, jak duża część prac nad Star Wars zostanie powierzona studiu Motive, przyznała, że spora, ale raczej mniej niż 50%. Nie wyjaśniła, czy jej ekipa będzie pracować nad osobnym trybem gry (np. nad częścią multiplayer), czy też fragmentami kampanii.
Kolejna odsłona Star Wars (nie chodzi tu o Star Wars: Battlefront) nie została jeszcze oficjalnie zapowiedziana przez EA.