Skończy więc z nastawieniem "I never asked for this". Oby zamiast tego ciągle nie powtarzał "It was my fault".
Skończy więc z nastawieniem "I never asked for this". Oby zamiast tego ciągle nie powtarzał "It was my fault".
- W Human Revolution jednym z głównych zadań, z którym musiał poradzić sobie Adam, było poczucie tego, że stało się z nim coś strasznego, stracił możliwość decydowania o sobie i musiał to odzyskać. Pod koniec gry (...) próbował coś zrobić. Próbował uratować świat, ale trochę się spóźnił, ponieważ chaos już się zaczął. Dlatego jednym z głównych motywów było "nigdy się o to nie prosiłem". Teraz jesteśmy dwa lata później i Adam poradził już sobie z faktem, że czuje, jakby zawiódł. Ponieważ ma wrażenie, że jego starania zostały zniszczone przez Iluminatów.
- Czuje się winny.
- Tak, czuje się trochę winny i szuka okazji do zemsty, by ponownie znaleźć w życiu cel. Dlatego, jednym z jego nowych powiedzonek jest "musisz pogodzić się z tym, kimś się stałeś". Ale zanim się z tym pogodzisz, musisz najpierw odkryć kim jesteś - tłumaczył pracownik studia.
Deus Ex: Mankind Divided zadebiutuje 23 lutego 2016. W grze znajdzie się tryb nowej gry plus.