Konsole obecnej generacji sprzedają się w znacznie szybszym tempie od poprzedniczek. Shuhei Yoshida tak dużego zainteresowania PS4 nie przewidział.
Konsole obecnej generacji sprzedają się w znacznie szybszym tempie od poprzedniczek. Shuhei Yoshida tak dużego zainteresowania PS4 nie przewidział.
Następnym wyzwaniem dla Sony jest PlayStation VR. - To jak premiera nowej platformy; jest to wielkie przedsięwzięcie, które niezwykle nas ekscytuje - mówi Yoshida. Jego zdaniem wirtualna rzeczywistość jest przyszłością, a w ciągu kilku lat wszyscy będą tej technologii w jakiejś postaci używać. - To nowa technologia, nowy rodzaj medium. Pod dużym znakiem zapytania stoi to, jak poradzi sobie PlayStation VR - oznajmia zachowawczo szef Sony Worldwide Studios.
- Wierzę, że jesteśmy w wyjątkowej pozycji. Zawsze powtarzam, że nie konkurujemy z takimi firmami, jak Oculus czy Valve. Skupiamy się na dostarczeniu wirtualnej rzeczywistości na konsolę, a nie komputery czy urządzenia przenośne. To ich działka - zaznacza Yoshida.