Mapa w grze będzie liczyć 1000 kilometrów kwadratowych. Twórcy opowiadają o jej tworzeniu, charakterystyce i ciekawych miejscach.
Mapa w grze będzie liczyć 1000 kilometrów kwadratowych. Twórcy opowiadają o jej tworzeniu, charakterystyce i ciekawych miejscach.
Dowiadujemy się także, że mapa w grze podzielona jest na trzy regiony. Pierwszy to wioski i miasteczka. Drugi to bazy wojskowe, rybackie wioski i trochę starych ruin. Trzeci to natomiast głównie skały i lasy - growy odpowiednik Gry o Tron, jak twierdzą twórcy gry, ponieważ znajduje się tam wielki mur, który dzieli krainę Medici. Ponadto twórcy opowiadają o tym, że w grze chodzi o obalenie reżimu - ten musiał być więc wyraźnie zaznaczony w świecie gry, chociażby przez specyficznych rodzaj architektury budowanej w konkretnym kolorze czy buntownicze graffiti na ścianach. Miało z tego powstać miejsce, które po prostu straciło nadzieję.
O tym, czy efekt końcowy został osiągnięty przekonamy się już 1 grudnia, gdy Just Cause 3 ukaże się na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Tymczasem zachęcamy do obejrzenia opisywanego pamiętnika deweloperów w formie wideo, bo skrywa on jeszcze więcej ciekawych informacji. Miłego oglądania.