Ubisoft zajmuje się marketingiem Morbid Metal - slashera z perspektywy trzeciej osoby od studia Screen Juice. Przy okazji najnowszego materiału dotyczącego projektu twórcy wspomnieli o wczesnym dostępie, który ma się rozpocząć już tego lata. Jest to o tyle wyjątkowo sytuacja, że pomimo braku udziału francuskiej firmy w rozwoju projektu to właśnie ona zajmuje się jego popularyzacją.

Morbid Metal – hack'n'slash z dynamiczną walką i roguelite’owymi elementami
Według opisu deweloperów Morbid Metal to hack’n’slash połączony z elementami roguelite. Tytuł mają wyróżniać bardzo dynamiczne walki z przeciwnikami, a potyczki mają być coraz bardziej widowiskowe. Deweloperzy wprowadzili w życie również interesujący pomysł polegający na zmienianiu się kształtów naszego bohatera, dzięki czemu tak naprawdę do dyspozycji będziemy mieli cztery różne postaci.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!