Deus Ex: Mankind Divided - nowe szczegóły: decyzje, wszczepy, zakończenia Buntu Ludzkości

Patryk Purczyński
2015/10/07 18:38
5
0

Przedstawiciele Eidos Montreal przy okazji 15. rocznicy wydania pierwszego Deus Ex zdradzili nieco informacji na temat najnowszej części cyklu.

Deus Ex: Mankind Divided - nowe szczegóły: decyzje, wszczepy, zakończenia Buntu Ludzkości

Twórcy Deus Ex: Mankind Divided nie dają jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, czy wybór zakończenia w Deus Ex: Buncie Ludzkości będzie miał jakieś przełożenie na nową część. - Niezależnie od tego, które z nich wybrałeś, jest w nim trochę prawdy, ale także pewne elmenty nieprawdziwe, lub zmienione w ten lub inny sposób przez media - zawile wyjaśnia Jean-Francois Dugas.

Jonathan Jacques-Belletête zapewnia ponadto, że w Mankind Divided pojawi się więcej wszczepów o zastosowaniu ofensywnym. Gracze nie będą mogli z nich jednak korzystać do woli - nadal muszą się bowiem liczyć z przysługującą im energią. Sporym wyzwaniem jest ich odpowiednie wyważenie. - Naszym celem jest sprawienie, by nie były zbyt potężne, a jednocześnie, by były wystarczająco mocne, żeby gracze mieli dzięki nim frajdę. Będzie można używać więcej niż jednej mocy jednocześnie i nieźle się z nimi zabawić - zapewnia Dugas.

GramTV przedstawia:

Przedstawiciele Eidos Montreal przyznają także, że przy okazji prac nad Deus Ex: Bunt Ludzkości nie mieli wystarczająco dużo czasu, by odpowiednio wdrożyć system wyborów i konsekwencji. - Najważniejsze było dla nas stworzenie świetnej gry, nie zastanawialiśmy się nad tym, co przyniesie przyszłość. Chcieliśmy najpierw zobaczyć, jak zostanie przyjęta ta gra, a o przyszłości planowaliśmy pomyśleć później. Dlatego rzeczy wyglądały tam tak jak wyglądały - oznajmia Dugas.

Jak wiadomo, w Deus Ex: Mankind Divided konsekwencje będą widoczne już w trakcie rozgrywki. Ma to być jedna z największych nowości względem poprzedniej części.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
09/10/2015 02:47

Ogólnie to czuję że gra mi się spodoba. HR był genialny i przeszedłem go aż 3 razy. Ale boję się jednej rzeczy - mianowicie tego że postać da się przepakować i w drugiej połowie gry nawet jeśli będziemy grali stealth da się już poruszać bardziej "na pałę", bo ulepszenia dadzą za dużą przewagę. Pod koniec HR trochę było tego czuć.

Usunięty
Usunięty
09/10/2015 02:26
Dnia 07.10.2015 o 20:34, Dragoon84 napisał:

Dziękuję bardzo za nawiązanie do wyborów w Buncie Ludzkości zwłaszcza, że grę odinstalowałem parę lat temu właśnie zaraz po przejściu :D No chyba, że save nie będzie potrzebny haha. /.../

Mam podobnie, z tym że ja zgubiłem swoje sejwy z Wiedźmina 1. Przydała by się możliwość w grze wybrania jakie decyzje podjęło się w poprzedniej części, ale nowi gracze mogli by wtedy nie rozumieć czemu np. wybór w jednym z pierwszych dialogów (np. w którym należy wskazać co się wybrało w w DX HR) dał takie konsekwencje...

pepsi
Redaktor
Autor
07/10/2015 20:38

> "Jak wiadomo, w Deus Ex: Mankind Divided konsekwencje będą widoczne już w trakcie rozgrywki.> Ma to być jedna z największych nowości względem poprzednich części.">> Słucham? Co autor miał na myśli? We wszystkich częściach Deus Ex podejmowane wybory wpływały> w jakiś sposób na rozgrywkęOczywiście wkradł się mały błąd - miała być poprzednia część, gdzie tak naprawdę nasze wybory w trakcie rozgrywki nie ważyły na przebiegu opowieści. Sami twórcy Deusa do tego nawiązują. Dzięki za zwrócenie uwagi.




Trwa Wczytywanie