Sequel Styx: Master of Shadows będzie oparty na Unreal Engine 4 i w porównaniu z jedynką, doczeka się licznych usprawnień.
Sequel Styx: Master of Shadows będzie oparty na Unreal Engine 4 i w porównaniu z jedynką, doczeka się licznych usprawnień.
Focus Home Interactive i Cyanide Studios zapowiedzieli Styx: Shards of Darkness, czyli sequel Styx: Master of Shadows. Prace nad grą trwają już około sześć miesięcy - twórcy postanowili zatem pokazać pierwszy screen. Tym razem studio dysponuje większym budżetem, toteż może pozwolić sobie na realizację ambitniejszych planów i rozbudować świat gry i fabułę, wprowadzić nowe lokacje, przeciwników i mechanikę rozgrywki. Gracze mogą liczyć na swobodę poruszania się oraz ulepszony system skradania i dokonywania zabójstw.
Jeśli chodzi zaś o opowieść, wszystko zaczyna się po upadku wieży Akenash. Niezwykle ważna sprawa zmusza Styksa do opuszczenia kryjówki i przeniknięcia do Körangaru, miasta Mrocznych Elfów. Zadanie to mogłoby się zdawać niemożliwe do wykonania, ale Styx wykorzystuje spotkanie dyplomatyczne, by prześliznąć się niepostrzeżenie. Bohater przekonuje się, że elfy połączyły siły z krasnoludami, kierując się jedyną wspólną cechą: nienawiścią do goblinów.
Styx: Shards of Darkness ukaże się na PC, PS4 i Xboksie One w 2016 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!