Yu Suzuki, słynny twórca odpowiedzialny za Shenmue, przyznał, że w "trójce" trudno będzie uzyskać 60 fps na PS4.
Yu Suzuki, słynny twórca odpowiedzialny za Shenmue, przyznał, że w "trójce" trudno będzie uzyskać 60 fps na PS4.
- Aktualnie celujemy w 30 fps. 60 może okazać się zbyt trudne do uzyskania, ale nie mam jeszcze pewności - powiedział Suzuki w rozmowie z DualShockers.
Suzuki wyjaśnił również, że wybrał Unreal Engine 4 ze względu na odwzorowanie kolorów, shadery i renderowanie, a silnik ten pozwalał dość dobrze zrealizować jego wizję.
- Unreal Engine 4 pozwala mi odzwierciedlić wilgotność i zapachy w świecie gry. Jeśli zobaczysz scenę na pustyni, poczujesz, jak suche jest tam powietrze. Czuję, że mogę uchwycić abstrakcyjne elementy klimatu i atmosfery za pomocą tego silnika - wyjaśnił.
Shenmue III zostało sfinansowane na Kickstarterze - twórcy zdołali zebrać ponad 6 milionów dolarów. Gra ma ukazać się w 2017 roku na PC i PS4. Zobaczymy w niej ciąg dalszy historii zapoczątkowanej w Shenmue i Shenmue II, śledząc losy Ryo Hazuki poszukującego mordercy swego ojca w Chinach w latach 80. minionego stulecia.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!