Wild Sheep Studio udzieliło nieco bardziej szczegółowych informacji o Wild. Gra została zaprezentowana podczas Paris Games Week.
Wild Sheep Studio udzieliło nieco bardziej szczegółowych informacji o Wild. Gra została zaprezentowana podczas Paris Games Week.
"Szaman zacznie rozumieć nowe gatunki zwierząt poprzez obcowanie z ich potężnymi bóstwami. Czy swe nauki zacznie od przejmowania kontroli nad mniejszymi zwierzętami, jak żaby? A może będzie pracował ciężej, by zapanować nad silniejszymi gatunkami, jak wilki czy niedźwiedzie? Wybór należy wyłącznie do gracza" - zapewniają twórcy Wild. Wyjaśniają też, że Michelowi Ancelowi bardzo zależy na unikaniu sytuacji, w których graczom jest dokładnie mówione, co mają robić, by postąpić dobrze.
Aspektem, którego Wild Sheep Studios nie pokazało podczas Paris Games Week, jest multiplayer. Zespół zdradza jedynie, że Michel Ancel inspiruje się w kreacji tego trybu Bloodborne'em. "Ancel ma nadzieję odtworzyć w Wild podobne pomysły, jak umożliwienie graczom zapraszania innych użytkowników do ich światów, by albo pomagać, albo hamować ich rozwój" - wyjaśniają autorzy gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!