Brawl ze słabymi wynikami, Red Game Without a Great Name pojawi się na PC

Paweł Pochowski
2015/11/16 11:00
0
0

Bloober Team podsumowuje wyniki z trzeciego kwartału i ujawnia plany na przyszłość.

Brawl ze słabymi wynikami, Red Game Without a Great Name pojawi się na PC

O ambitnych planach polskiego studia Bloober Team, które w przyszłym roku chce wydać aż cztery gry (w tym jedną jeszcze niezapowiedzianą) informowaliśmy wczoraj. Dziś mamy dla Was więcej szczegółów na temat działalności studia, które pochodzą z ujawnionego przez spółkę Bloober Team S.A. raportu okresowego za III kwartał 2015.

Przez ostatnie trzy miesiące Bloober Team wypracowało 0,6 mln zł zysku operacyjnego, do czego nie przyczynił się jednak dostępny na rynku Brawl. Jak czytamy w raporcie, produkcja była dotychczas kluczowym produktem w portfolio firmy mimo debiutu w 3 kwartale wersji PC i MAC ma słabe wyniki sprzedażowe i praktycznie znikomy wpływ na osiągnięty wynik. Twórcy chcą jeszcze ruszyć z działaniami sprzedażowymi i marketingowymi, ale już teraz przewiduje się, że bez wypadków losowych Brawl nie przyniesie spółce zbyt dużych zysków. Wynik na plus pozwoliła wypracować przede wszystkim dostępna w Early Access nowa produkcja studia, Layers of Fear. Tytuł ten przypadł graczom do gustu - "97% użytkowników gry na platformie Steam oceniło ją pozytywnie dzięki czemu gra ma najwyższą średnią ocen ze wszystkich polskich gier, które zadebiutowały w tym roku na tej platformie" - czytamy w raporcie. Poza PC gra jest także dostępna na Xbox One w ramach Preview. Jak informują twórcy, na samym Steamie grę do swojej listy życzeń dodało 100 tysięcy użytkowników. Debiut zaplanowano na początku przyszłego roku, a jeszcze zanim to nastąpi planowane są kolejne akcje promocyjne. Przewiduje się więc, że czwarty kwartał może być rekordowym w historii firmy.

GramTV przedstawia:

Dalsza część raportu wspomina o tym, że należąca do Bloober spółka iFun4all, w związku z sukcesem Red Game Without a Great Name, zawiesza prace nad innym projektem, Blind’n’Bluff”. Rozpoczyna jednocześnie prace nad "trylogią RGB", której pierwszą częścią ma być produkcja o roboczym tytule Green Game (premiera jeszcze w tym roku). W roku 2015 Red Game Without a Great Name zdąży jeszcze pojawić się na PS Vita, w planach jest także wersja PC, dystrybuowana za pomocą Steama. Bloober Team przyznało się także do "prac badawczych dotyczących imersyjnych horrorów z wykorzystaniem technologii VR", co brzmi dość ciekawie.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!