Studio poszukuje programisty AI, który opracuje sensownie działającą sztuczną inteligencję, wykorzystując Unreal Engine 4.
Studio poszukuje programisty AI, który opracuje sensownie działającą sztuczną inteligencję, wykorzystując Unreal Engine 4.
- Nazywamy się The Astronauts, zrobiliśmy The Vanishing of Ethan Carter, a wcześniej założyciele dziesięć lat działali w People Can Fly (Painkiller, Bulletstorm, Gears of War: Judgment) - pisze Adrian Chmielarz, przedstawiciel studia, na stronie skillshot.pl. - Robimy nową grę, open world action-adventure. Będzie moc, choć oczywiście nie rzucamy się z motyką na słońce. W każdym razie, jak widać z opisu, tym razem robimy bardziej grę niż eksplorera jak Ethan. Choć nadal będzie w niej nastrój i historia, która ma ciężar, to bez ludzi i stworzeń, które to towarzystwo często chce nas zabić, się nie obejdzie. Poszukujemy tedy programisty AI. Fajnie by było, gdyby potrafił coś jeszcze i mógł pomóc przy innych rzeczach jeśli trzeba - ale nie jest to warunek konieczny. Warunek konieczny to ogarnąć rozsądne AI na podstawie tego, co oferuje Unreal Engine 4 oraz własnego kodu.
Kolejne dzieło The Astronauts będzie zatem opierać się na Unreal Engine 4 i zaoferuje więcej akcji niż Zaginięcie Ethana Cartera. W grze powalczymy z ludźmi i jakimiś stworzeniami (dzikie zwierzęta, mutanty, zombie, czy może coś innego?), przy okazji poznając ciekawą historię.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!