For Honor - Ubisoft zebrał opinie graczy z zamkniętych alfa-testów

Paweł Pochowski
2015/11/29 12:30
0
0

Wydawca przedstawia je na swoim blogu i chwali się dobrym balansem, zróżnicowaniem rozgrywki oraz mechaniką "easy-to-learn/hard-to-master".

For Honor - Ubisoft zebrał opinie graczy z zamkniętych alfa-testów

Testy wczesnej wersji skupiały się na niezwykle mocno ograniczonych elementach rozgrywki. Twórcy gry oddali w ręce testujących zaledwie jeden tryb rozgrywki wieloosobowej, dwóch bohaterów i trzy mapy, ale i tak wystarczyło to do zebrania kilku interesujących wniosków. Deweloperzy pragną, by produkcja była z jednej strony łatwa do nauczenia się, ale z drugiej posiadała głęboką mechanikę, która pozwoli graczom korzystać z niej w coraz lepszy i bardziej zaawansowany sposób. Zespół pracujący nad For Honor także wziął udział w testach i początkowo planował nawet dawać początkującym, zwykłym graczom fory. Okazało się to jednak niepotrzebne. Jak czytamy we wpisie na blogu Ubisoftu - gracze szybko załapali podstawy zabawy, a aż 56 procent z nich określiło je jako bardzo łatwe, łatwe lub w sam raz. Jednocześnie aż 75 procent graczy przyznało się, że z czasem ich umiejętności machania mieczem stawały się coraz lepsze, nie zmieniło to jednak faktu, że według nich walka z kilkoma przeciwnikami jednocześnie była sporym wyzwaniem.

W zabawach sieciowych ogromną rolę odgrywa balans rozgrywki. For Honor wymagać ma nie tylko dobrego władania mieczem i korzystania z elementów walki wręcz, ale także współpracy pomiędzy członkami zespołu. Wracając do balansu, na mapie Citadel Gate 51 procent potyczek zwyciężyli atakujący, na mapie Overwatch ich procent zwycięstw rośnie o jeden punkt procentowy, natomiast na Sanctuary Bridge maleje do 45 procent odniesionych zwycięstw. Jak informują twórcy, to bardzo cenna informacja, uspokajająca zespół odpowiedzialny za zbalansowanie zabawy. Widać bowiem, że ich praca podąża w dobrym kierunku.

GramTV przedstawia:

Trzecim z omawianych zagadnień jest różnorodność. Podczas alfy gracze mieli do dyspozycji dwóch bohaterów: ofensywnego Warden oraz defensywnego Oni. 89 procent graczy stwierdziło po alfa-testach, że zabawa nimi jest mocno zróżnicowana.

Wpis kończy się wyrażonym zadowoleniem ze strony zespołu pracującego nad For Honor z powodu ciągle rosnącej społeczności graczy - twórcy już nie mogą doczekać się, gdy ich produkcja trafi w ręce większej ilości fanów. Czy Wy także wyczekujecie takiej możliwości?

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!