Motiga jednak musiała pożegnać się z częścią swoich pracowników.
Motiga jednak musiała pożegnać się z częścią swoich pracowników.
- Jak część swoich starań dołączyliśmy do produkcji kilku wybranych tytułów, które przeznaczone były na Windows 10 oraz Xboksa One w 2015 roku... i nie mogliśmy się z tym uporać. Jesteśmy blisko na wielu frontach, ale faktem jest, że gra nie jest jeszcze tam, gdzie planowaliśmy, żeby była.
- W wyniku tego w zeszłym miesiącu musieliśmy podjąć kilka trudnych decyzji. Musieliśmy zbudować grupę zajmującą się wydaniem Gigantic, ale ze względu na przesuniętą na rok 2016 premierę gry i braki funduszy nie mogliśmy utrzymać tutaj wszystkich pracowników. Produkcja gry została w pełni obsadzona i porusza się z pełną parą, ale żeby tak było musieliśmy się pożegnać z wieloma niesamowitymi ludźmi z powodów niezwiązanych z tym, w jaki sposób wykonywali swoją pracę - dodał Phinney.
Przypomnijmy, że Motiga pożegnała się w zeszłym miesiącu z 16 swoimi pracownikami.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!