Współtwórca serii Everquest zapowiada RPG akcji Hero's Song

Małgorzata Trzyna
2016/01/20 19:30
0
0

Hero's Song zaoferuje otwarty świat, generowany na podstawie wyborów graczy. Zainteresowani mogą wesprzeć zbiórkę na Kickstarterze.

Pixelmage Games wystartowało ze zbiórką na Hero's Song, grę fantasy 2D z otwartym światem. Jednym z założycieli studia jest John Smedley, były prezes studia Daybreak (uprzednio Sony Online Entertainment), który odegrał bardzo ważną rolę przy tworzeniu marki Everquest.

Świat w Hero's Song będzie generowany w zależności od wyborów graczy - to my zadecydujemy, którzy bogowie będą w nim rządzić, co przełoży się na ukształtowanie terenu, rasy zamieszkujące różne terytoria, sytuację polityczną i kulturę. Przykładowo, wybierając morską boginię, Nae, zobaczymy więcej oceanów, zaś Szalony Kowal Cor sprawi, że w świecie gry będzie sporo gór.

Wybory te wpłyną również na tło fabularne. Jest ono na tyle ważne, że twórcy zdecydowali się nawiązać współpracę z popularnym, amerykańskim pisarzem fantasy, Patrickiem Rothfussem, autorem serii Kroniki Królobójcy. Historia każdego świata - wojny, plagi, powstania i upadki całych cywilizacji - będzie kształtować się inaczej. To pociągnie za sobą również inne konsekwencje; jeśli okaże się, że dana rasa nigdy nie istniała, nie będziemy mogli stworzyć bohatera, który do niej należy.

GramTV przedstawia:

Do wyboru będziemy mieli różne rasy i klasy, jak również różne szkoły magii. Klasy nie będą zbalansowane, gracze szukający wyzwań mogą wybrać bohatera, którym gra się trudniej. Każdy bohater będzie miał własną przeszłość i drzewo genealogiczne, określające jego statystyki i umiejętności.

Hero's Song zaoferuje również rozbudowany system rzemiosła - w świecie gry znajdziemy rozmaite surowce i receptury, dzięki którym stworzymy broń, zbroje i magiczne przedmioty. Będziemy mogli również eksperymentować i odkrywać receptury, w zależności od posiadanych składników.

Gra pozwoli uruchomić własny serwer, nawet dla tysięcy graczy (jednocześnie będzie mogło grać kilkaset osób).

Aby zrealizować projekt, twórcy potrzebują 800 000 dolarów. Jest to tylko część funduszy - Pixelmage Games otrzymało już milion dolarów od inwestorów. Zbiórka na Kickstarterze zakończy się 18 lutego. Twórcy planują wydać najpierw wersję na PC, nieco później na Mac, i niewykluczone, że przygotują także wersję na konsole.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!