Potwór kontra cztery ofiary, które zrobią wszystko co będzie trzeba, aby tylko ujść z życiem.
Potwór kontra cztery ofiary, które zrobią wszystko co będzie trzeba, aby tylko ujść z życiem.
Ofiary tylko z pozoru będą stanowiły zespół, ponieważ tak naprawdę w Dead by Daylight każdy troszczy się tylko o siebie. Deweloperzy chcą pokazać pełne spektrum ludzkich zachowań w sytuacji śmiertelnego zagrożenia, pozwoli więc graczom na zdradzanie swoich towarzyszy w celu zwiększenia własnych szans na przeżycie. Współpraca będzie nagradzana, ale nie będzie problemu także z tym, by wystawić swoich towarzyszy ratując tym samym własny tyłek. Zagrożenie czyhać będzie więc z potencjalnie wielu stron. Co ciekawe, by wyrównać szanse, zabójca będzie korzystać z kamery FPP, ale jego być może ofiary grę obserwować będą zza pleców swoich wirtualnych postaci, by bezpiecznie móc zaglądać za rogi budynków czy przeszkód.
Dead by Daylight tworzone jest przez studio Behaviour Interactive, które (nie)znane jest z takich gier jak Naughty Bear oraz Wet. Wydawcą gry zostało Starbreeze. Premiera wydaje się być jednak odległa. Poniżej możecie jednak rzucić okiem na pierwszy pamiętnik deweloperów, w którym opowiadają oni o ogólnych założeniach swojej gry.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!