Beta The Division najpopularniejsza w historii nowych marek

Patryk Purczyński
2016/02/22 19:34
0
0

Żadna inna nowa marka nie cieszyła się taką popularnością w fazie otwartej bety jak The Division. Pytanie tylko, czy przełoży się to na sprzedaż.

Beta The Division najpopularniejsza w historii nowych marek

6,4 miliona ludzi uczestniczyło w zakończonych już otwartych betatestach The Division - poinformował Ubisoft. Francuska firma pochwaliła się, że jest to największa grupa odbiorców, jaką była w stanie zgromadzić beta nowej marki w branży. Gra sygnowana jest co prawda doskonale kojarzonym nazwiskiem Toma Clancy'ego, ale jako własność intelektualna stanowi nowość.

- Chcemy podziękować milionom ludzi, którzy dołączyli do otwartej bety The Division - powiedział dyrektor kreatywny Magnus Jansen. - Mamy nadzieję, że wszyscy cieszyli się grą. Sądzimy, że beta pomoże w zapewnieniu grze świetnego startu - dodał. Premiera zaplanowana jest na 8 marca. Ubisoft nie kryje, że wiąże z The Division spore nadzieje. Tak duża aktywność graczy w trakcie bety z pewnością utwierdza władze firmy w przekonaniu, że tytuł może dołączyć do nowych marek będących autorami najlepszych debiutów: Watch Dogs, Assassin's Creed czy Destiny.

GramTV przedstawia:

Dotychczasowy rekord pod względem liczby graczy uczestniczących w becie należał właśnie do ostatniej z wymienionych. Latem 2014 roku w betę Destiny zagrało 4,6 mln graczy, ale trzeba mieć na uwadze, że na sukces ten, oprócz edycji na XOne i PS4, pracowały też wersje na starsze konsole: PS3 i X360.

Ubisoft podzielił się jeszcze garścią statystyk z bety The Division. Gracze spędzili na testowaniu gry średnio pięć godzin. Dwie z nich przeznaczyli na rozgrywkę w Dark Zone. Prawie połowa użytkowników uśmiercała przyjazne postacie, a łącznie graczom udało się odzyskać 63 miliony przedmiotów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!