Szybkie tempo, pomieszanie średniowiecza ze steampunkiem i wszystkie odcienie szarości - tego można się spodziewać po izometrycznym RPG-u Seven.
Szybkie tempo, pomieszanie średniowiecza ze steampunkiem i wszystkie odcienie szarości - tego można się spodziewać po izometrycznym RPG-u Seven.
Kubiak deklaruje, że już samo bieganie po miastach i penetrowanie ruin starożytnej cywilizacji potrafi dostarczyć w Seven mnóstwo dobrej zabawy. Jednocześnie wspomina o nietuzinkowym mariażu, którego dokonało w grze IMGN.PRO. - Nasz bohater może korzystać z naprawdę zaawansowanej technologii, by zdobyć dostęp do takich miejsc jak schrony. Łączymy czasy średniowieczne z elementami steampunku - oznajmia.
Łukasz Kubiak zwraca również uwagę na charakter Seven, odmienny od wielu RPG-ów. - Świat jest naprawdę skomplikowany. Nie ma tu bieli i czerni, wszystko jest szare. Nie jesteś rycerzem w lśniącej zbroi, którego zadaniem jest ochrona ludzi - jesteś złodziejem - wyjaśnia. Więcej o grze dowiecie się z naszej zapowiedzi.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!