Paradox chwali się nowym rekordem - w pierwszym dniu po premierze w Stellaris grało równocześnie 68 000 osób.
Paradox chwali się nowym rekordem - w pierwszym dniu po premierze w Stellaris grało równocześnie 68 000 osób.
Paradox Interactive może poszczycić się świetnymi wynikami sprzedaży Stellaris - gry, w której miłośnicy strategii mogą wyruszyć na podbój kosmosu. W mniej niż 24 godziny po tytuł ten sięgnęło 200 tysięcy graczy. W ten sposób gra przyniosła firmie większe przychody w ciągu doby niż jakikolwiek inny tytuł. W "godzinach szczytu" grało w nią równocześnie 68 tysięcy osób. Lepsze wyniki sprzedaży Paradox osiągnął tylko w przypadku Cities Skylines, które w ciągu 24 godzin trafiło do 250 tysięcy odbiorców.
- Jesteśmy bardzo dumni z naszego zespołu za tak wspaniałą premierę - powiedział szef Paradoxu, Fredrik Wester. - Ta premiera jest rezultatem ciężkiej pracy i oddania całej firmy, a w szczególności Paradox Development Studio. Gra została entuzjastycznie przyjęta, o czym świadczą chociażby recenzje na Steamie, i jest to dowód, że nasza ciężka praca przyniosła efekty. Nasi fani obdarzyli nas zaufaniem, i możemy zapewnić, że Stellaris będzie częścią dalszej podróży Paradoxu przez długi czas.
W Stellaris - podobnie jak w Europa Universalis czy Crusader Kings - naszym celem jest zdobycie przewagi nad rywalami. W tym przypadku nie kierujemy jednak różnymi państwami, by opanować dany kontynent, lecz zróżnicowanymi, inteligentnymi rasami, walczącymi w kosmosie o dominację. Gracze mogą także korzystać z rozbudowanego systemu dyplomacji i eksplorować proceduralnie generowany świat. Prócz single-playera, gra oferuje również tryb wieloosobowy dla maksymalnie 32 graczy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!