Do tej pory Techland wydawał gry tylko na rodzimym podwórku. Teraz to się zmieni - polska firma rozpoczyna działalność wydawniczą na Zachodzie.
Do tej pory Techland wydawał gry tylko na rodzimym podwórku. Teraz to się zmieni - polska firma rozpoczyna działalność wydawniczą na Zachodzie.
- Jako deweloperzy współpracowaliśmy w przeszłości z wieloma uznanymi wydawcami. Dzięki temu dobrze wiemy, jak powinny wyglądać wzajemne relacje, żeby były one korzystne i satysfakcjonujące dla obu stron. Po sukcesach kampanii promocyjnych Dying Light i Dying Light: The Following, nad którymi sprawowaliśmy pełną kontrolę kreatywną, zdecydowaliśmy, że jest to doskonała okazja, by podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem z innymi deweloperami.
Podstawą ma być "elastyczna i otwarta polityka wydawnicza oparta na szacunku dla graczy". Techlandowi nie zabraknie odwagi w inwestowaniu w niekonwencjonalne rozwiązania. Na początek polska firma chce rokrocznie wprowadzać na zachodnie rynki dwa duże tytuły multiplatformowe i cztery mniejsze, dystrybuowane drogą cyfrową. - Już niebawem ogłosimy pierwszy projekt wydawany pod marką Techland Publishing - dodaje Paweł Marchewka.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!