Oczywiście, że chcemy stworzyć Bayonetta 3. Czemu seria miałaby skończyć się na dwójce? - mówi Hideki Kamiya.
Oczywiście, że chcemy stworzyć Bayonetta 3. Czemu seria miałaby skończyć się na dwójce? - mówi Hideki Kamiya.
Przedstawiciele brytyjskiego Metro podczas rozmowy z Hideki Kamiyą z Platinum Games "poskarżyli się", że woleli fryzurę Bayonetty z pierwszej części. Ku ich zaskoczeniu, Kamiya odparł:
- Weźmiemy to pod uwagę, projektując jej fryzurę, kiedy zaczniemy prace nad "trójką", jeśli kiedyś ją zrobimy. Oczywiście, chcemy zrobić trzecią część, czemu mielibyśmy poprzestać na "dwójce"? Spędziłem mnóstwo czasu, rozmyślając nad tym, jak mogłaby wyglądać ta gra. Mam też pomysły na Okami 2. Myślimy również nad kolejnymi odsłonami Scalebound.
Oczywiście, posiadanie w głowie wizji danej gry a rozpoczęcie prac nad nią to dwie zupełnie inne rzeczy, niemniej nie mielibyśmy nic przeciwko realizacji tych pomysłów.
Pierwsza część Bayonetta została wydana przez firmę SEGA na PS3 i Xboksa 360 w 2010 roku. Część druga ukazała się wyłącznie na Wii U w roku 2014. Okami, wydane w roku 2006, zostało stworzone przez Clover Studio, ale większość pracowników (w tym Kamiya) później utworzyło Platinum Games.
Kolejna gra Platinum Games, Scalebound, ukaże się na początku roku 2017 na PC (Windows 10) i Xboksie One.