Zebrano już 800 z 900 tysięcy dolarów potrzebnych na produkcję.
Zebrano już 800 z 900 tysięcy dolarów potrzebnych na produkcję.
Przypomnijmy, że ma być to kompletny reboot, tworzony na silniku Unity. Nie zmieni się tutaj stacja Citadel, choć zostanie odświeżona, oczywiście, pod względem graficznym. Użytkownicy z pewnością mogą spodziewać się także usprawnionego interfejsu użytkownika czy mechaniki rozgrywki. Pojawią się nowi bohaterowie, nowe bronie, a także przeciwnicy i lokacje. Z drugiej strony twórcy mają w zamiarze uchwycić ducha oryginału.
Fabuła skupia się wokół głównego bohatera, który ostaje złapany przez TriOptimum i zmuszony do pracy na wspomnianej stacji. Pewnego dnia budzi się z hibernacji, by odkryć, że zniknęli stamtąd wszyscy chirurdzy, a roboty i cyborgi zaczęły buntować się przeciwko ludziom i wiązać z organizacją znaną pod nazwą Shodan.
Podstawowym celem kampanii jest zebranie 900 tysięcy dolarów. Jeśli uda się zebrać taką kwotę, wtedy System Shock ukaże się na PC oraz Xboksa One. Planowaną datą debiutu jest grudzień 2017. Jeśli chcecie wspomóc grę swoim groszem, zapraszamy Was do odwiedzenia kickstarterowej strony produkcji.