Zebrane środki pozwolą na dokończenie produkcji oraz wypuszczenie gry na dodatkowe platformy.
Zebrane środki pozwolą na dokończenie produkcji oraz wypuszczenie gry na dodatkowe platformy.
Prey for the Gods jawi się jako niezwykle ciekawy projekt, którym powinni zainteresować się fani survivalowych produkcji oraz gry Shadow of the Colossus, bowiem także i w produkcji od No Matter Studio zmierzymy się z ogromnymi przeciwnikami. Ich rozmiar będzie tak wielki, że spokojnie będziemy mogli się na nich wspiąć. Deweloperzy stawiają na intensywną rozgrywkę, zmieniający się dynamicznie świat przysypany grubo śniegiem, cykl dnia i nocy wraz z dynamicznie zmieniającą się pogodą, nieliniową rozgrywkę a także tajemnicze świątynie do zwiedzenia, skrywające starożytne sekrety.
Co ciekawe, gra powstaje z inicjatywy trzech osób - Briana Parnella, Tima Wiesa oraz Hung-Chien Liao. Panowie pracują nad Prey for the Gods od 2014 - początkowo tylko częściowo, później na cały etat, żyjąc z oszczędności. Gra jest aktualnie gotowa w 25 procentach i bez wsparcia finansowego od graczy jej dalszy rozwój pewnie nie byłby możliwy. Zebrane fundusze pozwolą na zatrudnienie animatora oraz projektanta, który zajmie się wykreowaniem świata produkcji. Tytuł zadebiutuje najpierw na Windowsie, później na PS4 oraz XO, a na koniec także na Makach. Jego debiut planowany jest na koniec przyszłego roku.