Wiecie, że będziecie mogli wybrać swój ulubiony instrument, który zabrzmi w kluczowych momentach?
Wiecie, że będziecie mogli wybrać swój ulubiony instrument, który zabrzmi w kluczowych momentach?
Kolejna z rzeczy do wyboru to aspiracje - a więc decyzja o tym, do czego dążymy. Chcecie zostać erudytą, mistykiem, bohaterem, barbarzyńcą, żołnierzem lub przestępcą? Nie ma problemu, zresztą w tym zakresie można łączyć dwie opcje. Wyedukowany przestępca? Żołnierz i mistyk zarazem? Nie ma problemu. Co dalej? Do wyboru jest jeszcze wiele - talenty, atrybuty, zdolności, statystyki, głos, a także szczegóły wyglądu jak kolor oczu, skóry czy włosów.
Nowość to także możliwość wybrania ulubionego instrumentu, którego dźwięki będą wplatane podczas zabawy w ścieżkę dźwiękową w odpowiednich, ważnych dla postaci momentach.
Więcej szczegółów na poniższym filmie, a także w nowym wpisie na Kickstarterze. Przypominamy, że Divinity: Original Sin 2 ukaże się w grudniu tego roku na PC.