Kotick: - podtrzymanie ekscytacji w Call of Duty to wielka odpowiedzialność

Patryk Purczyński
2016/10/07 17:35
1
0

Dyrektor wykonawczy Activision pragnie, by marki firmy dostarczały odbiorcom dreszczyku emocji. Zaznacza też, jak ważną rzeczą jest słuchanie graczy.

Kotick: - podtrzymanie ekscytacji w Call of Duty to wielka odpowiedzialność

- Naszym priorytetem jest skupienie się na odbiorcach - uznanie i docenienie tego, że inwestują oni aż tyle w nasze marki. Ciąży na nas odpowiedzialność, by nieustannie wnosić do nich innowacji. Czujemy na sobie olbrzymią odpowiedzialność, by nasi odbiorcy nieustannie czuli ekscytację z powodu naszych marek - mówi Bobby Kotick, dyrektor wykonawczy Activision, na łamach Forbesa.

Wśród wspomnianych marek mna czoło wysuwa się oczywiście najpopularniejsza z nich, Call of Duty. - Wielkie marki mają złożone harmonogramy dotyczące innowacji i inspiracji - zauważa Kotick, za wzór podając Gwiezdne wojny i Star Treka. Dyrektor wykonawczy Activision oprócz trudności w rozwijaniu nowej marki widzi też pewne ułatwienia, choćby wynikające faktu, że wiadomo już, kim są odbiorcy danego produktu.

GramTV przedstawia:

- Rozumie się ich oczekiwania. Zespoły, które dysponują odpowiednim doświadczeniem, mogą się zastanawiać, co zadowoli, zaskoczy i rozerwie fanów. Wiedzą, co tak naprawdę ma dla odbiorców znaczenie, co jest dla nich ważne. Wszystko, co musisz robić, to słuchać. Nie oznacza to, że fani podsuną ci pomysły, ale z pewnością podzielą się swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami. Jeśli szanujesz te opinie, z reguły stworzysz sobie świetny harmonogram wdrażania innowacji - dodaje Kotick.

Komentarze
1
PokerMorda
Gramowicz
07/10/2016 19:32

Wielkie marki mają złożone harmonogramy dotyczące innowacji i inspiracjiJuż to sobie wyobrażam...- Szefie, która godzina?- Jest 4:20, wiesz co to znaczy? GODZINA INSPIRACJI!!!!!!Nie da się wpisać Inspiracji czy innowacji do prostego grafiku. To nie jest jak cukierek, który zawsze możesz kupić. Albo coś będziesz mieć, albo nawet nie zaczynaj prac.