Dyrektor wykonawczy Activision pragnie, by marki firmy dostarczały odbiorcom dreszczyku emocji. Zaznacza też, jak ważną rzeczą jest słuchanie graczy.
Dyrektor wykonawczy Activision pragnie, by marki firmy dostarczały odbiorcom dreszczyku emocji. Zaznacza też, jak ważną rzeczą jest słuchanie graczy.
Wśród wspomnianych marek mna czoło wysuwa się oczywiście najpopularniejsza z nich, Call of Duty. - Wielkie marki mają złożone harmonogramy dotyczące innowacji i inspiracji - zauważa Kotick, za wzór podając Gwiezdne wojny i Star Treka. Dyrektor wykonawczy Activision oprócz trudności w rozwijaniu nowej marki widzi też pewne ułatwienia, choćby wynikające faktu, że wiadomo już, kim są odbiorcy danego produktu.
- Rozumie się ich oczekiwania. Zespoły, które dysponują odpowiednim doświadczeniem, mogą się zastanawiać, co zadowoli, zaskoczy i rozerwie fanów. Wiedzą, co tak naprawdę ma dla odbiorców znaczenie, co jest dla nich ważne. Wszystko, co musisz robić, to słuchać. Nie oznacza to, że fani podsuną ci pomysły, ale z pewnością podzielą się swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami. Jeśli szanujesz te opinie, z reguły stworzysz sobie świetny harmonogram wdrażania innowacji - dodaje Kotick.