Tim Schafer prezentuje prototyp Psychonauts 2

Paweł Pochowski
2016/10/08 10:50
0
0

Rozgrywkę zaprezentowano na poziomie odtworzonym z pierwszej części, opracowanym przez studio w celach ćwiczebnych.

Tim Schafer prezentuje prototyp Psychonauts 2

Zbiórka na Psychonauts 2 za pomocą założonej m.in. przez studio Tima Schafera platformy Fig poszła bardzo po myśli twórców i pozwoliła na uzyskanie bagatela 4 milionów dolarów na produkcję tytułu. Po kilku miesiącach prac nad tytułem, Double Fine przygotowało mały pokaz prototypu gry - działają już podstawowe mechaniki zabawy, ale całość rozgrywa się w lokacji Whispering Rock znanej z pierwszego Psychonauts - wszystko dlatego, że etap jest wynikiem ćwiczenia wykonywanego wewnątrz studia, które pozwala przekonać się deweloperom jak mogłaby wyglądać pierwsza część gry, gdyby wykonano ją dziś. Będzie to także swoisty poligon do dalszego testowania różnych elementów. Dla graczy to natomiast szansa przyjrzenia się wstępnej wersji oprawy artystycznej opracowanej na potrzeby Psychonauts 2.

- Dla platformówki naprawdę ważne jest, by potrafić dobrze "czytać" świat i rozumieć, gdzie można iść, gdzie nie można i co da się odkryć. Zaczęliśmy więc przekonywać się, w jaki sposób projektować poziomy, by gracze rozuieli gdzie znajdują się interesujące rzeczy, w jakim kierunku mogą się udać czy gdzie mogą chować się jakieś sekrety (...) - tłumaczy główny projektant Zak McClendon. Zobaczcie więc, jak wygląda prototyp Psychonauts 2, pamiętając jednak, że do premiery zostały jeszcze około dwa lata.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!