Jak efektywnie tworzyć gry na rynek dziecięcy? - odpowiedzi na to pytanie poszukiwano na czwartkowej konferencji GameON Ventures w Toronto.
Jak efektywnie tworzyć gry na rynek dziecięcy? - odpowiedzi na to pytanie poszukiwano na czwartkowej konferencji GameON Ventures w Toronto.
- Kiedy dzieci dostają własne hasło do App Store'a, czyli około 9. roku życia, na tym kończą się rzeczy edukacyjne - mówi półżartem. - Oczywiście to nie do końca prawda, ale można dostrzec, że od tego momentu koncentracja pada na inne akcenty. Dzieci chcą większej wartości rozrywkowej w swoich grach - dodaje.
Według prowadzącej program badawczy Debbie Gordon, większość ludzi uważa, że dzieci przestają być dziećmi około 12. roku życia, ale z doświadczenia widzi, że ta granica jest bliżej 8. roku życia. - Od tego momentu dzieci same układają swój harmonogram. Z hasłem Apple ID można zejść jeszcze niżej. Teraz dzieje się to w wieku 5-6 lat - stwierdza.