Gra sprzedała się w ponad 11,5 mln egzemplarzy.
Gra sprzedała się w ponad 11,5 mln egzemplarzy.
Z infografiki wynika, że seria The Room sprzedała się łącznie w ponad 11,5 mln egzemplarzy. Lwią część tej liczby stanowi pierwsza odsłona serii, bo aż 6,93 mln, choć w tę grą akurat Fireproof Games zainwestowało najmniej (160 tys. funtów). Z pewnością ma to związek z ceną produkcji. Pierwsza część kosztuje aktualnie 0,99 euro, czyli niewiele ponad 4 zł. Za „trójkę” musimy już zapłacić 4,99 euro.
Ciekawostką są także kulisy produkcji. Nad The Room pracowały jedynie 4 osoby przez 8 miesięcy, a gra zajmowała 210 MB. Nad drugą osłoną pochylało się już 9 osób przez 9 miesięcy, a gra zajmuje 460 MB. Trzecia pozycja z serii była tworzona przez 11 osób przez 20 miesięcy. Zajmuje ona 1010 MB. Wszystkie trzy części były nominowane do nagrody BAFTA, a średnia ocen w serwisie Metacritic wszystkich gier wynosi około 8,9/10. Najchętniej grę kupowali użytkownicy urządzeń mobilnych z iOS, którzy stanowili ponad 70% wszystkich kupujących. Więcej dowiecie się z dołączonej infografiki.