Sezon ogórkowy nie ma prawa przynieść sowitych plonów? Tak by się mogło wydawać. Polskie studio Artifex Mundi postanowiło jednak napisać nowe prawo.
Sezon ogórkowy nie ma prawa przynieść sowitych plonów? Tak by się mogło wydawać. Polskie studio Artifex Mundi postanowiło jednak napisać nowe prawo.
- Ze względu na okres wakacyjny i łączącą się z tym mniejszą aktywność graczy, historycznie III kwartał był zazwyczaj najtrudniejszy - przyznaje Tomasz Grudziński, prezes zarządu Artifex Mundi S.A.. Skąd zatem tak pomyślne wyniki? - Dzięki dobrej sprzedaży już istniejących gier, premierom oraz wejściu na nowe platformy, możliwe było poprawienie wyników w porównaniu do roku ubiegłego. Duża liczba wiernych użytkowników, w połączeniu z promocją najbardziej popularnych tytułów, pozwalają nam z optymizmem patrzeć na kolejne miesiące - dodaje.
Największym rynkiemn zbytu dla Artifex Mundi są Stany Zjednoczone - zakupy konsumentów zza oceanu stanowią blisko 1/3 całej puli. Dzieje się tak w dużej mierze za sprawą produkcji na urządzenia przenośne z systemem iOS. - Użytkownicy tych urządzeń zdecydowanie chętniej płacą, w porównaniu do osób korzystających z urządzeń innych producentów - wyjaśnia Grudziński.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!