Space Hulk: Deathwing - pierwsza aktualizacja skupia się na poprawieniu wydajności gry

Małgorzata Trzyna
2016/12/23 15:15
0
0

Streum On Studio przygotowało patch, który ma naprawić błędy i wyeliminować znaczące spadki FPS.

Space Hulk: Deathwing - pierwsza aktualizacja skupia się na poprawieniu wydajności gry

Streum On Studio opracowało pierwszą łatkę do Space Hulk: Deathwing, które ukazało się w tym miesiącu. Głównym celem patcha było poprawienie wydajności, naprawienie przypadków crashowania się gry czy spadków liczby klatek na sekundę. Patch 1.06 wprowadza następujące zmiany:

  • poprawki związane z optymalizacją (wprowadzanie usprawnień trwa nadal)
  • poprawiono przypadki crashowania się gry w menu ekwipunku w trybie multiplayer
  • naprawiono znaczący spadek FPS-ów w pierwszym rozdziale (procesory AMD)
  • naprawiono problem ze sterowaniem podczas interakcji z drzwiami w trybie multiplayer
  • wyeliminowano przypadki crashowania się gry (karty NVIDIA)
  • zwiększono limit czasu dla nawiązania połączenia w trybie multiplayer, by zapewnić możliwość połączenia się nawet w przypadku mniej wydajnych systemów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!