Twórcy Ghost Recon Wildlands o Boliwii uczyli się u źródła

Paweł Pochowski
2016/12/28 18:25
3
0

15 tysięcy zdjęć i 10 godzin wideo - to efekt wyprawy twórców gry do Boliwii, gdzie szukali informacji na temat tego kraju.

Twórcy Ghost Recon Wildlands o Boliwii uczyli się u źródła

Jak przekonują twórcy, wybranie Boliwii na miejsce akcji gry Ghost Recon Wildlands to strzał w dziesiątkę i to z wielu względów. Nie tylko z powodu obecności upraw krasnodrzewu pospolitego, którego liście wykorzystywane są w procesie produkcji jednego z najpopularniejszych narkotyków na świecie co powoduje, że teren ten jest pod wpływem różnych organizacji oraz areną walki o wpływy. Boliwia to także piękne państwo bogate w zróżnicowane środowisko. Tak bogatej flory i fauny ma ponoć niewiele innych miejsc na ziemi.

- Od samego początku zdecydowaliśmy, że Boliwia będzie naszym miejscem akcji, ponieważ to świetnie pasuje do gry reklamowanej imieniem i nazwiskiem Toma Clancy'ego. Większość wie, gdzie to jest, ale nie każdy tam był. To dało nam sporo możliwości stworzenia środowiska, dzięki któremu gracze odkryją ten kraj i kulturę - przekonuje główny artysta i dyrektor techniczny kierunku artystycznego, Benoit Martinez na blogu gry. Jak dowiadujemy się z wpisu, twórcy informacji o kraju szukali u źródła - spakowali więc manatki i wybrali się do Boliwii, skąd przywieźli 15 tysięcy zdjęć i 10 godzin nakręconych własnoręcznie filmów. Dłużej zajęło sortowanie materiałów niż ich tworzenie.

Boliwia w grze to oczywiście nie jest kopia prawdziwego państwa, a przygotowana przez level designerów mapa inspirowana krajem. Twórcym przyświecał podobny pomysł co deweloperom z CD Projekt RED podczas pracy nad Wiedźminem 3 - zawsze umieścili więc w zasięgu wzroku coś ciekawego i przyciągającego uwagę. Efekt to 21 regionów, 11 różnych środowisk, od pustyni przez góry aż do gęstych lasów, a także 150 różnych miejsc, od wiosek, przez opuszczone budynki aż po punkty orientacyjne.

GramTV przedstawia:

O tym, jak to wszystko wypada w grze przekonacie się albo podczas nadchodzących betatestów albo po premierze, planowanej na marzec przyszłego roku. Możecie także zerknąć na zaprezentowaną w sieci mapę.

Komentarze
3
koNraDM4
Gramowicz
29/12/2016 08:51

Zaczynam osobiście się nieco bać o spójność świata, czy przejścia między różnymi środowiskami jak pustynia i dżungla będą płynne ? Bo z mapy wyczytałem jedynie tyle, że będzie to bardzo nierówny teren w sensie wzniesień, bo jeśli chodzi o biomy to dość logicznie wygląda

MisioKGB
Gramowicz
28/12/2016 19:54
Kash28 napisał:

Zapowiada się świetnie. Trąci The Division na troszkę większą skalę. Bynajmniej jeśli chodzi o co-opa

Bynajmniej w tym przypadku ma oznaczać przynajmniej? Podoba mi się porównanie do Wiedźmina, wszystko co choć w ułamku jakościowo może przypominać tą grę już na starcie wygrywa. Mieliśmy już Boliwię w Splinter Cell i to było coś. Myślę, że to miejsce fajne na nowe Ghost Recon.

Kash28
Gramowicz
28/12/2016 18:34

Zapowiada się świetnie. Trąci The Division na troszkę większą skalę. Bynajmniej jeśli chodzi o co-opa




Trwa Wczytywanie