Half-Life 3 - mnóstwo koncepcji, chaos, pięcioosobowe zespoły...

Patryk Purczyński
2017/01/08 13:45
5
0

Wyobrażacie sobie Half-Life'a 3 jako RTS-a? Redaktor wykonawczy Game Informera nieoficjalnie dowiedział się, że taka była jedna z koncepcji...

Half-Life 3 - mnóstwo koncepcji, chaos, pięcioosobowe zespoły...

Jak ustalił Andrew Reiner z Game Informera, było wiele prototypów Half-Life'a 3 (lub Half-Life 2: Episode Three, w zależności od tego "jak Valve zamierzało to nazwać"). - To był ogromny bałagan - stwierdza. - Nad tymi różnymi prototypami pracowały małe zespoły, złożone z czterech-pięciu ludzi. Nigdy nie podniosły się z ziemi - wyjawia.

- Powiedziano mi o dwóch kierunkach, w których zmierzał projekt. Jeden z nich zakładał stworzenie strategii czasu rzeczywistego. Drugi miał włączyć żywych aktorów. Miała to być nowego typu przygodowa gra akcji z prawdziwymi aktorami. Coś jak Night Trap, ale znacznie bardziej zaawansowane. Najwidoczniej pracowali nad tymi rzeczami - dodaje.

GramTV przedstawia:

Reiner zdradza ponadto, że skontaktował się około 10-15 osobami, które odeszły z Valve. Żadna z nich nie chce rozmawiać na temat prac nad Half-Life'em 3, pomimo tego, że były włączone w ten projekt i w przeszłości zdarzało im się nawet udzielać wywiadów na temat Episode Three.

Komentarze
5
MisioKGB
Gramowicz
10/01/2017 08:54
11 godzin temu, Renchar napisał:

To tak jak większość nie mogła się pogodzić z przejścia Falloutów z RPG na FPP i TPP

Nigdy nie byłem wielkim fanem świata Fallout, dlatego też ta zmiana mnie nie jakoś mocno nie dotknęła. Będąc szczery to przygodę z tą serią zacząłem dopiero od trójki (sic!) i no jakoś mi się spodobała. Stąd też nie wypowiem się bezpośrednio w stosunku do Twojego komentarza odnośnie Fallout, ale już z takim Half-Life jestem od zawsze i byłbym przerażony wizją zmiany stylu gry i z tym bym się pewnie nie pogodził.

Renchar
Gramowicz
09/01/2017 21:38
MisioKGB napisał:

Nie wyobrażam sobie nowego Half-Life jako RTS, nie, tak nie można, nie w ten sposób. : P

To tak jak większość nie mogła się pogodzić z przejścia Falloutów z RPG na FPP i TPP

MisioKGB
Gramowicz
09/01/2017 15:17

Nie wyobrażam sobie nowego Half-Life jako RTS, nie, tak nie można, nie w ten sposób. : P




Trwa Wczytywanie