Twórcy tłumaczą, że aby gra była straszna musi także być odpowiednio trudna.
Twórcy tłumaczą, że aby gra była straszna musi także być odpowiednio trudna.
Na ten temat wypowiedział się Hajime Horiuchi na łamach Xbox: The Official Magazine. - Poziom trudności trochę wyższy niż we wcześniejszych częściach jest zupełnie celowy. Chcieliśmy skupić się na aspekcie strachu. Martwiliśmy się, że zbyt łatwa rozgrywka i proste spotkania z przeciwnikami sprawią, że gracze nie będą czuć napięcia ani strachu. Chcieliśmy się upewnić, że nawet w sytuacjach jeden na jednego przeciwnicy są w stanie zabić gracza - powiedział Hajime. Wygląda więc na to, że jeżeli poprzednie części serii były dla Was zbyt łatwe, tym razem nie musicie się o to martwić.
Resident Evil 7 wychodzi na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One już 24 stycznia. Produkcja to jedna z najważniejszych premier tego miesiąca.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!