For Honor - znamy szczegóły poszczególnych wersji i season passa

Paweł Pochowski
2017/01/12 17:45
2
0

Zgodnie z obietnicą Ubisoftu dostęp do wszystkich nowych map będzie w pełni darmowy.

For Honor - znamy szczegóły poszczególnych wersji i season passa

Po kilku latach katowania graczy bezsensownymi DLC i drogimi przepustkami sezonowymi wydawcy powoli odzyskują godność rozum i odchodzą od zbytniego wycinania zawartości z gier na potrzeby płatnych mikrododatków. Niektóre produkcje, jak Titanfall 2 w ogóle nie mają swoich przepustek, inne natomiast - jak For Honor jeszcze je oferują, ale wśród zawartości nie znajdziecie nowych map, bo te będą dostępne całkowicie za darmo.

W internecie opublikowano dziś grafiki prezentujące zawartość season passa oraz poszczególnych wersji For Honor i trzeba przyznać, że Ubisoft oferuje w niej kilka dodatkowych opcji, ale nie jest to nic kontrowersyjnego. Gra ukaże się w trzech wersjach - standardowej, zawierającej w sumie tylko grę samą w sobie oraz delux, która zaoferuje także dostęp do trzech unikalnych hełmów, specjalnej egzekucji, emblematu wersji delux oraz statusu "Championa" na tydzień. Ostatnia z dostępnych opcji to edycja "złota", która ma to samo co delux + season passa oferujący: 6 nowych bohaterów (a dokładnie to dostęp do nich tydzień wcześniej niż reszta graczy), wczesny dostęp do wszystkich nowości, ekskluzywny emblemat, trzy skrzynie z przedmiotami, ekskluzywne cieszynki/emotki dla każdej postaci oraz status "Championa" na cały miesiąc. A wspomniany status to po prostu boost do zdobywanych XP oraz waluty. Prawda, że nic strasznego?

GramTV przedstawia:

Jeśli czekacie na For Honor to pamiętajcie, że jeszcze w tym miesiącu odbędą się betatesty gry.

Komentarze
2
Pajonk78
Gramowicz
13/01/2017 06:39

Tak pro forma: ta infografika była widoczna podczas ostniej zamkniętej bety, bo już wtedy mi się w oczy rzuciła.

Usunięty
Usunięty
13/01/2017 03:14

Rozwala mnie wciąż info o Titanfall 2. A kto by to kupił? Gra umiera i tyle. I niechodzi już o nieszczęśliwą datę premiery, która z perspektywy czasu nie była zła, bo z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że TF2 wcale aż tak świetny nie jest i nigdy nie wygrałby z najnowszym CoDem. W multi jest po prostu nudny z czasem. Bo odblokowaniu poszczególnych broni i ich "elementów" pozostają same skórki. A granie dla samego grania? To nie CS, są dziesiątki innych gier.