Szef działu Xbox przeprosił graczy osobiście za całą sytuację.
Szef działu Xbox przeprosił graczy osobiście za całą sytuację.
@LeoCasablancas @aarongreenberg @Xbox Good feedback, I know we have to take risks, I realize right now probably sounds hollow but I agree
— Phil Spencer (@XboxP3) 11 stycznia 2017
- Wiem, że musimy podejmować ryzyko. Domyślam się, że moje słowa brzmią teraz nieszczerze, ale zgadzam się z tym – pisze Spencer.
Szef działu Xbox potwierdził też, że Microsoft nie ma zamiaru wycofywać się z umów z zewnętrznymi firmami, choć produkcje tworzone wewnątrz firmy będą kluczowe. Spencer, zapytany o to, czy do skończenia Scalebound zabrakło po prostu pieniędzy, powiedział, że sprawa jest dużo bardziej złożona. Postanowił także osobiście przeprosić za anulowanie projektu. Jak stwierdził, jego też zabolała ta sprawa, bo chciałby, żeby wszystko, co zaczynają przerodziło się w coś wielkiego.
@XboxPY15 It hurt me as well and to the community I apologize. I want everything we start to turn out great, to take risks, create diversity
— Phil Spencer (@XboxP3) 11 stycznia 2017
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!