Obsidian dziękuję graczom za wsparcie Pillars of Eternity 2: Deadfire

Katarzyna Dąbkowska
2017/01/28 09:33
2
0

Firma publikuje także nowy zwiastun.

Obsidian dziękuję graczom za wsparcie Pillars of Eternity 2: Deadfire

Dwa dni temu informowaliśmy o starcie zbiórki na Pillars of Eternity 2: Deadfire w serwisie Fig. Nie minęła doba, a gra była sfinansowana. Na koncie produkcji jest już 1,34 mln dolarów, a do końca akcji pozostało jeszcze 27 dni. Z tej okazji twórcy postanowili opublikować podziękowania dla tych, którzy zdecydowali wesprzeć grę:

Poza tym Obsidian opublikował także nowy, krótki zwiastun nadchodzącej gry. Zobaczcie sami:

GramTV przedstawia:

Przypominamy też, że twórcy nie są dalecy od uzyskania 1,4 mln dolarów, jakie potrzebne są do dodania dwóch sub-klas na każdą klasę. Jeśli chcecie wesprzeć projekt, odsyłamy Was do oficjalnej strony gry w serwisie Fig.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
28/01/2017 14:07

Jeżeli chodzi o podklasy, twórcy jako jeden z przykładów podają Łowcę- którego jedna z podklas straciła swego zwierzęcego towarzysza, jednak mimo to więź wciąż jest między nimi silna (co zapewne przełoży się na jakieś bonusy). Łowca będzie mógł przyzywać ducha swego zwierzaczka, który będzie odporny na wszelkie czary/zdolności kontrolujące bestie, ale podatny na ataki przeciwko duchom.

Niestety, wymusiło to spore przebudowanie systemu rozwoju postaci, w efekcie czego będziemy zaczynali od poziomu pierwszego (co twórcy fabularnie tłumaczą tym, że Eothas pozbawił cię duszy).

Z innych informacji: gra ma być podobnych rozmiarów co część pierwsza, ale tu mają skupić się na bogatszej i lepszej jakości zawartości, questach, NPCach, lokacjach, etc.. Za writing ma odpowiadać część osób wcześniej zaangażowanych w PoE1 i Tyranny.

Importowanie zapisu gry ma przenieść do sequela nasze wybory z części pierwszej. Wiadomo, że jeżeli w ich wyniku Aloth czy Eder zginęli, nie pojawią się w drugiej odsłonie gry. Poza tym, ich skala jest jeszcze nieznana. Twórcy mają też wrzucić jakiś system wyboru poczynań naszego bohatera z przeszłości, tych z pierwszej części gry, dla osób, które nie posiadają zapisu, albo chcą zacząć zupełnie na świeżo. Zapewne będzie to rozwiązane podobnie, co w Tyranny.

Ciekawostką ma być też wpływanie warunków pogodowych na niektóre questy czy zdolności wrogów (jeden z projektantów zdradził, że jeden jego projekt wroga zakładał posiadanie przez niego specjalnych zdolności zależnych właśnie od obecnie panującej pogody, ale nie wie czy finalnie zostanie to wykorzystane w grze).

Znacznej poprawie uległa oprawa graficzna, zwłaszcza modele postaci i efekty świetlne. Do tego twórcy wykorzystali tu jakąś technologię steamingu danych, w efekcie czego loadingów ma nie być, albo zostaną MOCNO skrócone.

MisticGohan_MODED
Gramowicz
28/01/2017 13:34

Pierwsza część mnie urzekła, a i tutaj też dobrze się zapowiada :]