Torment: Tides of Numenera z mniejszą liczbą kompanów i bez craftingu

Patryk Purczyński
2017/01/29 13:39
9
0

InXile Entertainment przed premierą Torment: Tides of Numenera przyznaje się do niezrealizowanych obietnic i tłumaczy przyczyny takiego stanu rzeczy.

Torment: Tides of Numenera z mniejszą liczbą kompanów i bez craftingu

Jeden z celów osiągniętych przez Torment: Tides of Numenera na Kickstarterze gwarantował, że w grze pojawi się dziewięciu towarzyszy. Ostatecznie ich liczbę zredukowano jednak do sześciu. - W trakcie produkcji przyświecała nam filozofia stawiania na głębię i reaktywność w naszej fabule oraz postaciach. Wiemy, że nie usatysfakcjonowałoby Was nic innego - tłumaczy Eric Schwartz z InXile Entertainment.

- Nie chcieliśmy, by niektórzy z kompanów wyglądali na płytkich, by ich linie fabularne były niekompletne. Nie chcieliśmy na siłę wpychać ich na późny etap gry - dodaje. Jednocześnie zapewnia, że towarzysze, którzy pojawią się w Torment: Tides of Numenera, oddadzą sprawiedliwość oryginalnemu Planescape: Torment. Studio wychodzi zatem z założenia, że nie zawsze więcej znaczy lepiej. Pozostaje jednak pytanie, czy gracze zgodzą się z tą filozofią.

GramTV przedstawia:

Tym bardziej, że w Torment: Tides of Numenera nie pojawi się także system craftingu. - W trakcie produkcji stało się jasne, że tradycyjny system craftingu w tej grze się nie sprawdza. Mieliśmy bardzo wczesny projekt, ale wszystko wyglądało jak na system rodem z MMO, a to nie wpasowałoby się w rozgrywkę Tormentu. Zamiast tego wykorzystaliśmy inaczej posiadane zasoby, dodając znacznie lepsze szyfry i artefakty - wyjaśnia jeden z przedstawicieli inXile Entertainment.

Premiera Torment: Tides of Numenera zaplanowana jest na 28 lutego. Rodzimym wydawcą jest Techland. Już teraz możecie się przekonać, jak będzie wyglądała polska wersja językowa gry. Zachęcamy też do lektury naszych wrażeń z rozgrywki.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
31/01/2017 15:19
ZubenPL napisał:

Najgorsze jest że te gry często nie mają dobrej fabuły czego przykładem jest pillars of eternity, nudne dialogi, średni główny wątek i okropni napisani członkowie drużyny. Przy porównaniu z takim przystępnym pod względem mechaniki DA:O od bioware ta gra przegrywa w każdym aspekcie fabularny.

Pillars of Eternity nie ma dobrej fabuły? Dobry żartowniś z ciebie. :v

Usunięty
Usunięty
30/01/2017 00:18

Wydaje mi się, że szóstka towarzyszy jest w sam raz. Pamiętajmy, że pierwszy Torment miał siedmioro, a naraz mogą nam towarzyszyć i tak tylko trzy postacie.

Usunięty
Usunięty
29/01/2017 23:07

Troche lipa ze nie ma systemu craftingu. 6 towarzyszy to malo ale mi to nie przeszkadza, nie bede mial wyrzutow kogo zabrac jak mialem w Tyranny kiedy wszyscy wydawali mi sie ciekawi. Czy ktos sie orientuje jak dluga bedzie gra? 




Trwa Wczytywanie