W Mass Effect: Andromeda zabraknie dedykowanych serwerów

Paweł Pochowski
2017/01/30 18:15
4
0

Tryb wieloosobowy oparty będzie o połączenia pomiędzy użytkownikami.

W Mass Effect: Andromeda zabraknie dedykowanych serwerów

Fernando Melo, producent Mass Effect: Andromeda, zdradził, że podobnie jak i w Mass Effect 3, tak i w najnowszej części kosmicznej serii od BioWare nie znajdą się dedykowane, oficjalne serwery. Cały tryb multi będzie oparty na połączeniach p2p, a więc pomiędzy graczami. Przygotujcie się więc na rozłączenia, migracje hostów, odblokowywanie portów i skaczący ping, bo to właśnie najczęstsze problemy z tak zrealizowanym trybem wieloosobowym. To zresztą nie koniec, bo takie połączenia umożliwiają także łatwiejsze oszukiwanie. Na szczęście rozgrywka nie będzie nastawiona na rywalizację, nie powinno więc być to aż tak wielkim problemem.

Jak zdradził Melo, na ten moment EA nie planuje także opracowania dla Mass Effect: Andromeda trybu cross-play. Szansa na wprowadzenie go w późniejszym czasie także nie jest zbyt duża.

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
AgayKhan
Gramowicz
07/02/2017 22:18

Wróciłem po chyba 2 latach do multi ME3 i nadal jest. Może dzięki temu, że to P2P? Ta gra ma prawie 5 lat. Pewnie serwery by inaczej zamknęli.

TraenMD
Gramowicz
31/01/2017 11:59

Jakoś do premiery ME3 gram w multi. Owszem z przerwami ale praktycznie kilka razy w m-cy rozegram parę meczy. Tam multi jest zrealizowanre na zasadzie p2p. I wspomniane problemy owszem wystepują ale na prawdę sporadycznie. Więc nie wiem o co te żale.

Usunięty
Usunięty
30/01/2017 22:01

Mnie zupełnie multi w tej grze nie interesuje. Najważniejsza jest historia opowiedziana w kampanii.




Trwa Wczytywanie