Kojima dodał też, że jego firma podchodziła do tego pomysłu z największym podekscytowaniem.
Kojima dodał też, że jego firma podchodziła do tego pomysłu z największym podekscytowaniem.
– Oczywiście, po opuszczeniu mojego pracodawcy i założeniu nowego studia, pierwszym pytaniem było - „jaką powinniśmy zrobić teraz grę?”. Naturalnym było, że musieliśmy coś zrobić, ale mam cały czas tyle pomysłów. Wpadam na nowe pomysły każdego dnia i wszystkie one zastępują poprzednie.
– Miałem kilka pomysłów, które wysuwały się na początek listy, ale wybraliśmy grę, która przede wszystkim była najlepszą dla rynku i tą, do której produkcji podchodziliśmy z największym entuzjazmem. To było Death Stranding.
- Uważam, że powinno się robić coś, co pasuje do naszych czasów, bo świat zmienia się każdego dnia. Codziennie pojawiają się nowe wiadomości, ludzie ciągle się zmieniają. Czasami reżyserzy filmowi wpadają na jakiś pomysł, kiedy są jeszcze dziećmi, a później robią o tym film, kiedy są dorośli. Nie sądzę, że powinno się tak robić, bo to już nie jest aktualne.
Death Stranding nie ma jeszcze ustalonej daty premiery. Gra zmierza na PlayStation 4. Więcej o produkcji dowiecie się na tej stronie.