Sensor Twer donosi, że gra w dniu premiery została pobrana 2 mln razy.
Sensor Twer donosi, że gra w dniu premiery została pobrana 2 mln razy.
Gra nie pobiła jednak Pokemon Go, które na starcie osiągnęło wynik na poziomie 10,2 miliona dolarów, czy Super Mario Run, które w ciągu pierwszego dnia od premiery zarobiło 8,4 miliona dolarów, ale wyłącznie na iOS. System płatności w Super Mario Run i Fire Emblem Heroes jest jednak zupełnie inny. W pierwszej grze za darmo dostępnych jest jedynie kilka początkowych poziomów, a za całość trzeba wpłacić prawie 10 euro. Druga z pozycji dostępna jest w ramach standardowego modelu free2play z mikrotransakcjami.
Warto jednak wspomnieć, że zarobione 2,9 mln dolarów w jeden dzień to wynik znacznie lepszy niż w przypadku chociażby Clash of Clans, jednej z najpopularniejszych gier na smartfony i tablety, która na starcie zarobiła „jedynie” 1,4 mln dolarów. Sensor Tower podkreśla również, że w pierwszym dniu od debiutu Pokemon Go zostało zainstalowane na 4,2 mln urządzeń, natomiast Super Mario Run - na ponad 6 mln sprzętów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!