Gra radzi sobie "niezwykle dobrze" - początkowo Funcom zakładał sprzedaż 487 000 egzemplarzy w ciągu 12 miesięcy.
Gra radzi sobie "niezwykle dobrze" - początkowo Funcom zakładał sprzedaż 487 000 egzemplarzy w ciągu 12 miesięcy.
Funcom w sprawozdaniu finansowym za czwarty kwartał roku fiskalnego 2016 ujawnił, że Conan Exiles radzi sobie zaskakująco dobrze - w ciągu 28 dni od premiery gry w Early Access sprzedano 480 000 egzemplarzy. Początkowo studio zakładało sprzedaż na poziomie 487 000 sztuk w ciągu 12 miesięcy. Wynik ten zapewne uda się osiągnąć w 30 dni.
Stworzenie Conan Exiles pochłonęło 4,5 miliona dolarów, ale kwota ta zwróciła się w ciągu tygodnia i gra zaczęła przynosić już zyski.
Conan Exiles opiera się na modelu buy-to-play, czyli płacimy raz i możemy grać do woli. Po zakończeniu fazy Early Access i wydaniu gry na wszystkich platformach mogą pojawić się płatne DLC. Faza Early Access ma trwać około roku - w tym czasie twórcy chcą naprawić wszelkiego typu błędy. Jak dotąd wydano 18 aktualizacji, w nadchodzących tygodniach będą one pojawiać się już rzadziej. Na 3 kwartał 2017 planowane jest udostępnienie gry w ramach Xbox One Game Preview. W tym samym czasie do Conan Exiles zostanie dodany nowy biom (nowy teren, potwory, wyposażenie itd.).
Funcom zamierza nadal pracować nad niewielkimi, eksperymentalnymi tytułami typu The Park czy Hide & Shriek, a także nad ambitniejszymi projektami jak Conan Exiles. W pierwszej połowie 2017 roku planuje ponownie wydać The Secret World, z poprawioną mechaniką rozgrywki (w tym walki), codziennymi nagrodami czy bezpłatnym dostępem do misji fabularnych.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!