Śródziemie: Cień Wojny - fragmenty rozgrywki z polskimi napisami

Małgorzata Trzyna
2017/03/08 15:59
7
0

Nowy, 16-minutowy materiał wideo pokazuje fragmenty rozgrywki z dalszych etapów gry.

Firma Cenega przygotowała nowe wideo z gry Śródziemie: Cień Wojny - fragmenty rozgrywki w polskiej wersji językowej. Film trwa nieco ponad 16 minut i pozwala zobaczyć jedną z osobistych historii, tworzonych przy użyciu nowej wersji systemu Nemesis.

Na załączonym materiale pokazano atak na górską dolinę Seregost, gdzie rządzi Ur-Hakon, zwany Władcą Smoków. Szturm rozpoczyna się od sforsowania bramy i pozbycia się Niszczyciela, na którego nałożono klątwę uniemożliwiającą nam użycie Pierścienia Władzy. Film pokazuje, jak potężnymi mocami dysponuje nasz protagonista i jest pełen brutalnych scen. Możemy też zobaczyć, w jaki sposób będą pomagali nam sojusznicy, jak wykorzystać przeciwko wrogom ich własną broń i w jaki sposób za pomocą Pierścienia Władzy powiększyć własną armię. Atak kończy się starciem z Władcą Smoków. Warto podkreślić, że dzięki systemowi Nemesis każdy gracz zmierzy się z unikatowymi naczelnikami, istniejącymi tylko w jego świecie. Po zwycięstwie nie pozostaje nic innego jak cieszyć się łupami i nowo zdobytą bazą.

GramTV przedstawia:

Zapraszamy również do obejrzenia zwiastuna Śródziemie: Cień Wojny. Gra ukaże się 25 sierpnia na PC, PS4 i Xboksie One i choć do premiery pozostało jeszcze sporo czasu, znamy już wymagania sprzętowe.

Śródziemie: Cień Wojny - fragmenty rozgrywki z polskimi napisami

Komentarze
7
MisticGohan_MODED
Gramowicz
08/03/2017 18:20

Mnie tam się podoba to co zobaczyłem :]

Cień Mordoru także przypadł mi wcześniej do gustu bardziej niż te wszystkie AC razem wzięte :]

Usunięty
Usunięty
08/03/2017 18:15

Jaram sie jak swinia na pomyje

Usunięty
Usunięty
08/03/2017 17:30
lis_23 napisał:

Ciekawe tylko, czy będzie jakaś swobodna gra poza tym podbijaniem twierdz?

Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości to przeczytaj ten wywiad z dyrektorem artystycznym: http://venturebeat.com/2017/03/08/shadow-of-wars-art-director-on-just-how-big-the-new-middle-earth-game-will-be/

"In terms of structure—I can’t really get into the specifics of the Nazgul, other than that they’re in the game right now. But there is a wide variety of enemies you get to encounter. We’ve shown a few. We showed the Olog-Hai. We showed our drake. But back to structure, it’s an open-world sandbox game. There’s going to be all kinds of emergent missions occurring based on the story campaign, based on side missions, and based on your interactions with the AI and the nemesis system. More gameplay opportunities are going to present themselves. You’ll be doing a number of different things within each region. Just one of your goals is taking down these fortresses, one of the big meta-goals."

 




Trwa Wczytywanie