Nowa odsłona przygód Linka okazała się znakomitym katalizatorem dla światowej dystrybucji najnowszej konsoli Nintendo.
Nowa odsłona przygód Linka okazała się znakomitym katalizatorem dla światowej dystrybucji najnowszej konsoli Nintendo.
Najnowsza konsola Nintendo ukazała się na rynku 3 marca i od razu zaczęła bić wszelkie rekordy popularności. Jasne stało się, że Japończycy mają powód do świętowania, ale ścisłą tajemnicą pozostawała skala ich sukcesu. Zgodnie z danymi opublikowanymi przez firmę analityczną SuperData Research, w pierwszym tygodniu po premierze konsoli trafiła ona do 1,5 miliona użytkowników. Co więcej, okazuje się, że zdecydowana większość osób (89%), które zakupiły konsolę, wyposażyły się jednocześnie w najnowszą osłonę przygód Linka – The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Warto mieć na uwadze, że dane te odwołują się do pierwszego tygodnia po premierze konsoli. Można więc śmiało zakładać, że Nintendo jest bardzo blisko zrealizowania pierwotnego założenia, którym było sprzedanie 2 milionów egzemplarzy konsoli do końca marca. Miejmy tylko nadzieję, że Nintendo zadba o bazę interesujących gier, tak aby podtrzymać popularność produktu i pokazać, że wyciągnęło wnioski z premiery konsoli 3DS. Trzymamy kciuki, a jeśli rozważacie zakup Switcha, to nasza recenzja z pewnością wyjaśni Wasze wątpliwości.