Rend ukaże się w ramach Early Access wiosną - twórcy chcą, by społeczność graczy pomogła im w dopracowaniu gry.
Rend ukaże się w ramach Early Access wiosną - twórcy chcą, by społeczność graczy pomogła im w dopracowaniu gry.
Frostkeep zostało założone przez trzy osoby, które 15 lat wcześniej wspólnie pracowały nad World of Warcraft. Są to Solomon Lee, Mat Milizia i Jeremy Wood. W minionym roku założyciele zebrali współpracowników (jednym z nich jest kompozytor Overwatch, Neal Acree), którzy pomogą w pracach nad pierwszą grą studia - Rend.
Rend będzie survivalową grą fantasy z elementami RPG i innych gatunków. Gracze trafią do pięknego, lecz brutalnego świata, gdzie będą musieli połączyć siły z innymi, by pokonać wrogie stwory i rywalizować z innymi frakcjami.
- Frostkeep Studios jest spełnieniem dziecięcych marzeń, jak powinno wyglądać tworzenie gier: przesuwamy granice, stawiamy graczy i naszą miłość do gry na pierwszym miejscu, gdy podejmujemy decyzje - podkreślił Solomon Lee. - Naszym celem jest tworzenie bogatych, wciągających produkcji, gdzie gracze naprawdę mają coś do powiedzenia w dyskusji i mogą kształtować świat, który przygotowujemy.
- W naszej pierwszej grze, Rend, chcemy spełnić oczekiwania fanów survivalowych gier fantasy, a jednocześnie zaoferować nowe rozwiązania i pozbyć się powszechnie akceptowanych bolączek gatunku - powiedział Mat Milizia. - Nasz zespół miał szczęście pracować w kilku wiodących studiach, gdzie nauczyliśmy się wielu cennych rzeczy, które pomogły nam opracować własną filozofię tworzenia gier.
- Rend ma być grą, w którą będzie chcieć grać zarówno społeczność, jak i nasz własny zespół - dodał Jeremy Wood. - Zaangażowanie graczy od samego początku jest bardzo ważne, chcemy żeby wpłynęli na ewolucję gry i pomogli ukształtować ją przed premierą. Zamierzamy regularnie dodawać nową zawartość i mechaniki do Rend w fazie Early Access i nie możemy się doczekać, by zobaczyć reakcję społeczności.
Rend ukaże się wiosną 2017 w ramach wczesnego dostępu. Poniżej znajdziecie screeny z gry: