Twórcy Mass Effect: Andromedy rozważali proceduralne tworzenie planet jak w No Man's Sky

Patryk Purczyński
2017/03/26 11:53
8
0

No Man's Sky to jedna z największych wpadek 2016 roku. Wygląda na to, że BioWare podjął dobrą decyzję nie podążając w Andromedzie śladem Hello Games.

Twórcy Mass Effect: Andromedy rozważali proceduralne tworzenie planet jak w No Man's Sky

BioWare eksperymentował w Mass Effect: Andromedzie z proceduralnym generowaniem planet - rozwiązaniem, z którego na ogromną skalę skorzystali twórcy No Man's Sky z Hello Games. - Ten pomysł z pewnością przemknął nam przez myśl, ale koniec końców wybraliśmy jakość ponad ilość. Gra już jest duża, więc nie sądzę, że ludzie będą się czuli zagubieni - mówi Fabrice Condominas.

- Oczywiście przyglądamy się temu, co dzieje się w przemyśle. W konkretnym przypadku No Man's Sky, my byliśmy już na zaawansowanym etapie produkcji, gdy ta gra się ukazała. Zauważyliśmy, że była bardzo skoncentrowana na proceduralnych światach i też to próbowaliśmy - przez ponad rok. Doszliśmy jednak do konkluzji, że to nie było rozwiązanie dla nas; robiliśmy po prostu inny typ gry. Całą zawartość, którą tworzymy, musi cechować wysoka jakość. Kiedy próbowaliśmy proceduralnie generowanej zawartości, nigdy nie udało nams się osiągnąć tak wysokiego poziomu jakości na jakim nam zależało - dodaje.

GramTV przedstawia:

Mimo postawienia na jakość kosztem ilości Mass Effect: Andromeda zostało przyjęte najchłodniej z wszystkich odsłon serii. Zachęcamy też do lektury naszej recenzji.

Komentarze
8
Sanders-sama
Gramowicz
26/03/2017 20:31
czaczi87 napisał:

Widzę, że Bioware zrobiło proceduralne twarze - nie wierzę, że jakikolwiek człowiek ze sprawnym wzrokiem zaprojektował takie szkaradztwa. Proceduralna też jest mimika twarzy i animacje postaci. To pijany komputer generuje wszystko na bierząco ;)

Mam w ogóle teorię, że w Mass Effect Andromeda wszyscy ludzie zostali zastąpieni przez reptilian albo ludzi-krabów. Każda arka wysłana z naszej galaktyki została przechwycona przez reptilian. Abordażowali statki i wyrzucili wszystkie cryo komory w pustkę kosmosu. Następnie podmienili kapsuły własnymi agentami ubranymi w ludzkie skóry. Pomyślcie o tym! Postacie ludzkie z daleka są nawet podobne do homo sapiens, ale zbliska widać, że mają dzikie oczy, niekontrolowane spazmy ciała, chód orangutana i stosują makijaż jakiego żadna ludzka kobieta by nie nałożyła. Przecież ludzie w naszej galaktyce (występujący w Mass Effect 1-3) wyglądali normalnie, a w Andromedzie na bank zostali podmienieni.

Wiem. Mózg rozj*bany :D

Po prostu nowa galaktyka tak na nich działa, albo to przez to spanie przez 600 lat ;D

czaczi87
Gramowicz
26/03/2017 19:34

Widzę, że Bioware zrobiło proceduralne twarze - nie wierzę, że jakikolwiek człowiek ze sprawnym wzrokiem zaprojektował takie szkaradztwa. Proceduralna też jest mimika twarzy i animacje postaci. To pijany komputer generuje wszystko na bierząco ;)

Mam w ogóle teorię, że w Mass Effect Andromeda wszyscy ludzie zostali zastąpieni przez reptilian albo ludzi-krabów. Każda arka wysłana z naszej galaktyki została przechwycona przez reptilian. Abordażowali statki i wyrzucili wszystkie cryo komory w pustkę kosmosu. Następnie podmienili kapsuły własnymi agentami ubranymi w ludzkie skóry. Pomyślcie o tym! Postacie ludzkie z daleka są nawet podobne do homo sapiens, ale zbliska widać, że mają dzikie oczy, niekontrolowane spazmy ciała, chód orangutana i stosują makijaż jakiego żadna ludzka kobieta by nie nałożyła. Przecież ludzie w naszej galaktyce (występujący w Mass Effect 1-3) wyglądali normalnie, a w Andromedzie na bank zostali podmienieni.

Wiem. Mózg rozj*bany :D

Usunięty
Usunięty
26/03/2017 16:17
Sanders-sama napisał:

Całą zawartość, którą tworzymy, musi cechować wysoka jakość. Kiedy próbowaliśmy proceduralnie generowanej zawartości, nigdy nie udało nams się osiągnąć tak wysokiego poziomu jakości na jakim nam zależało

Aha, czyli te wszystkie fetch questy rodem z MMO są wysokiej jakości? Dobrze wiedzieć, zaraz zamawiam!

Ta. I "alternetywne skiny" w ME2, gdize te w grze były repaintem normalnych do tego stopnia, że Garrus miał ślad po rakiecie na obu zbrojach. A 2 DLC ze skinami bło niekompatybilne z polska werją jezykową, mimo, że nie było żadnego powodu tego stanu.




Trwa Wczytywanie