Relic prezentuje multiplayer w Warhammer 40,000: Dawn of War III

Patryk Purczyński
2017/04/06 18:50
3
0

Tryb wieloosobowy w Dawn of War III zostanie poddany publicznemu osądowi jeszcze przed premierą gry, ale już teraz możemy zobaczyć go na wideo.

Relic prezentuje multiplayer w Warhammer 40,000: Dawn of War III

Relic Entertainment upubliczniło dwa nowe materiały wideo z gry Warhammer 40,000: Dawn of War III. Oba poświęcone są multiplayerowi. Pierwszy skierowany jest bardziej do tych, którzy mieli już okazję zagrać przeciwko innym użytkownikom w uniwersum WH40k - pokazuje jak tworzyć przymierza i rywalizacje, zawiera też komentarz do rywalizacji trzech na trzech. Drugi film służy bardziej jako samouczek. To wartościowy materiał zwłaszcza dla osób, które do tej pory nie miały z marką do czynienia.

Przypomnijmy, że przed premierą Warhammer 40,000: Dawn of War III odbędą się otwarte betatesty multiplayera. Jeśli planujecie w nich uczestniczyć, sprawdźcie wymagania sprzętowe produkcji studia Relic Entertainment.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
08/04/2017 09:12

Jeszcze jedno... Duża zmiana gejmplejowa - nie ma już przycisku wycofania! Była to dla mnie charakterystyczna cecha gier Relic, ale cóż...

Usunięty
Usunięty
08/04/2017 08:34

Od wczorajszego wieczoru (przez cały weekend) trwa zamknięta beta. Moje pierwsze wrażenia są takie: Grafika jeszcze bardziej cukierkowo-bajkowo-kolorowa niż w DoW II. Znacznie większa skala bitew, jeśli chodzi o ilość jednostek. Ja akurat lubię bardziej kameralny styl rozgrywki z CoH/CoH2 i DoW2, więc dla mnie to zmiana in minus. Chaos, chaos, chaos i bałagan na ekranie... Dla mnie wszystko jest strasznie nieczytelne (może to kwestia dłuższego ogrania), obecnie niebardzo wiem co się dzieje na ekranie podczas starcia, jednostki używają zdolności specjalnych, pierdylion kolorowych światełek i efektów graficznych, nie wiem co się dzieje i bum! ...mojej armii nie ma. Ni jest to tylko moje wrażenie, wczoraj podczas meczy 3vs3, co chwila na czacie pojawiały się takie opinie z obu drużyn. "WTF just happened?" "i can't see what's goin on!" itp. Budynki to skonstruowania w bazie są trochę za duże i przy 3vs3 brakuje miejsca, żeby wszyscy gracze mogli się rozbudować. Może po dłuższym ograniu moja opinia się zmieni, ale na razie nie jestem zadowolony z kierunku w jakim poszedł DoW. Technicznie jest za to ok, menu jest jeszcze zabugowane i bardzo laguje, czasy przechodzenia/ładowania pomiędzy różnymi sekcjami są za długie, ale jeśli chodzi o samą rozgrywkę to nie zauważyłem większych problemów /uploads/emoticons/wink.png" srcset="/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" title=";)" width="20" />

Usunięty
Usunięty
06/04/2017 20:18

Dobra, te materiały mnie przeraziły. Ta grafika jakoś trochę kreskówkowo wygląda i bardzo statyczne to wszystko. Czy ja tam sobie nie przybliżę kamery i nie oglądnę jednostki z każdej strony, nie zajrzę pod hełm? Nie dam pauzy podczas srogiej bitwy i nie będę mógł podziwiać jak tam drednot trzyma orka w górze, z którego tryska krew, jak banshee wbija miecz w imperialnego gwardzistę? I za dużo mi tutaj znaczników, tych okręgów... To bardziej jak Warcraft wygląda albo jakiś hacknslash. A jednostki od fali uderzeniowej też tak jakoś dziwnie odrzuca, tak jakoś sztucznie. Mapy są fajne, ale póki co wszystkie które widziałem nie dają wrażenia przestrzeni, a raczej klaustrofobii.




Trwa Wczytywanie