Autorzy jednego z największych przebojów na rynku gier mobilnych dostali w swoje ręce jedną z najbardziej kasowych marek w przemyśle. Co z tego wyjdzie?
Autorzy jednego z największych przebojów na rynku gier mobilnych dostali w swoje ręce jedną z najbardziej kasowych marek w przemyśle. Co z tego wyjdzie?
"Zespół adaptuje jedną z najsłynniejszych marek wszech czasów, Call of Duty, na urządzenia przenośne. To rzadko nadarzająca się i ekscytująca okazja. Naszym wyzwaniem jest stworzenie przenośnego Call of Duty, które odtworzy najlepsze konsolowe doznania - znakomicie znane i uwielbiane przez fanów - a jednocześnie wtargnie na nowy grunt urządzeń przenośnych i na nowo zdefiniuje gatunek" - zapowiada King na swojej stronie.
Activision nie przeprowadza Call of Duty na smartfony i tablety na dobre. W produkcji jest też standardowa odsłona serii na platformy stacjonarne. Według nieoficjalnych doniesień jej akcja osadzona jest w czasach II wojny światowej.